مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: ۴۰ پروژه عمرانی شامل ۳۴ سالن ورزشی و ۶ استخر شنا در استان از محل اعتبارات ملی، استانی و خیری در حال اجرا است.

رضا سرحدی نیا مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: ۴۰ پروژه عمرانی شامل ۳۴ سالن ورزشی و ۶ استخر شنا در استان از محل اعتبارات ملی، استانی و خیری در حال اجرا است که در صورت تامین اعتبار و ابلاغ تخصیص تا پایان سال ۱۴۰۱ افتتاح می‌شوند.

رضا سرحدی نیا از گام‌های بلند نوسازی مدارس در توسعه فضا‌های ورزشی دانش آموزی سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب برای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، این سازمان اقدام به طراحی و احداث فضا‌های ورزشی استاندارد در مدارس استان کرده است.

وی ادامه داد: بیش‌از ۵۷۳ میلیارد ریال اعتبار در سالجاری لازم است تا این پروژه‌ها طبق برنامه زمانبندی پیش رود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: ۱۱ سالن ورزشی و ۲ استخر شنا تاکنون پیشرفت بالای ۷۰ درصد دارند و در ۶ ماهه نخست سال آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی تصریح کرد: همچنین ۳۱ فضای ورزشی با بیش‌از ۱۷ هزار متر مربع زیربنا و اعتباری افزون‌بر ۲۱۰ میلیارد ریال شامل ۱۷ سالن ورزشی، ۱۳ زمین چمن مصنوعی در سیستان و بلوچستان در سه سال گذشته به بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار