رئیس جمعیت هلال احمر فومن از پیدا شدن جسد موتور سوار غرق شده در رودخانه آلیان این شهرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،رئیس جمعیت هلال احمر فومن از پیدا شدن جسد موتور سوار غرق شده در رودخانه آلیان این شهرستان در سیل ۲ روز گذشته گیلان خبر داد.

اسماعیل صادقی گفت: این موتور سوار ۴۵ ساله ۲ روز پیش حین عبور از پل غرقاب شده چالکسر این شهرستان در رودخانه سقوط کرد و غرق شد.

وی گفت : جسد این قربانی سیل با تلاش دو روزه امدادگران جمعیت هلال احمر صبح امروز پس از فروکش کردن سیل در فاصله ۲۰۰ متری همین رودخانه پیدا و از آب بیرون کشیده شد.


بیشتر بخوانید:


طی دو روز گذشته حجم سیلاب در برخی از نقاط استان گیلان برخلاف انتظار هواشناسی و مدیریت بحران استان به بیش از ۲۴۰ میلی متر رسید و علاوه بر خساراتی که از خود بر جای گذاشت جان دو نفر از هم‌استانی‌هایمان را گرفت که جسد بانوی ۶۷ ساله در منطقه گیله‌سرا محدوده فومن به شاندرمن خبر داد و اظهار داشت: این پیرزن در اثر برهم خوردن تعادلش از روی پل به داخل رودخانه سقوط کرده بود.

پس از اطلاع‌رسانی بخشداری مرکزی ماسال به هلال احمر درمورد سقوط پیرزن به رودخانه تیم امدادی جمعیت هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند و پیکر پیرزن ۶۷ ساله را پس از چندین ساعت جستجو پیدا کردند.

 

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.