۱۱۴ هزار و ۷۲ لیتر سوخت سهمیه‌ای حمایتی بین کشاورزان شهرستان محمودآباد توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،محمد هادی زاده مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد گفت: ۱۱۴ هزار و ۷۲ لیتر سوخت سهمیه‌ای حمایتی برای برداشت برنج و مصرف ماشین آلات کشاورزی شهریورماه امسال در شهرستان محمودآباد توزیع شد.

او افزود: ۵۰ هزار و ۲۰۰ لیتر آن نفت گاز و ۶۳ هزار و ۸۷۲ لیتر نفت سفید بود.

هادی زاده با بیان اینکه توزیع سوخت در بخش کشاورزی این شهرستان برعهده مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان است، به کشاورزان توصیه کرد: کشاورزان در فصل زراعی پس از صدور حواله هرچه زودتر برای دریافت سوخت از شرکت‌های توزیع اقدام کنند.

او گفت: کارگروه بازرسی متشکل از کارشناسان این مدیریت، شرکت نفت و نماینده فرمانداری بر نحوه ثبت‎ نام، تائید و صدورحواله سوخت و چگونگی رعایت تکریم ارباب رجوع نظارت دارند.

هادی زاده افزود: ۲۶ هزار و ۵۰۰ لیتر نفت گاز برای برداشت برنج، ۲۳ هزار و ۵۰۰ لیتر نفت گاز برای ماشین آلات کشاورزی، ۶۴ هزار و ۷۲ لیتر نفت سفید و نفت گاز برای تامین آب از چاه برای موتور پمپ و مابقی برای مصرف چاه آب بود.

او افزود: سهمیه سوخت به صورت دوره‌ای برای کشاورزان و دارندگان ماشین‌آلات کشاورزی در نظر گرفته می‌شود که اگر در همان دوره اقدام به خرید سهمیه خود نکنند، این سهمیه برای دوره بعدی لحاظ نمی‌شود.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار