در ساعت ۹:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با افت ۱۵ هزار و ۱۱۹ واحد بر روی پله یک میلیون و ۴۲۱ هزار واحدی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص کل بورس تهران، امروز شنبه یکم آبان ماه در ابتدای معاملات  با افت ۷۸ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۳۵ هزار واحد قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


در ساعت ۹:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با افت ۱۵  هزار و ۱۱۹ واحد بر روی پله یک میلیون و ۴۲۱ هزار  واحد قرار گرفت.

شاخص کل هم وزن هم با افت ۴ هزار و ۶۷ واحدی بر روی پله ۳۹۳ هزار و ۱۹۵ واحدی قرار گرفت. سه نماد فولاد، شپدیس و پارس بیشترین تاثیر را بر شاخص کل تا به این لحظه داشته اند.

شاخص کل فرابورس نیز با افت ۱۱۸ واحدی بر روی پله ۲۰ هزار و ۱۲۹ واحد قرار گرفت. آریا نیز بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس تا به این لحظه داشته است.

در ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس همچنان با افت همراه بود و با افت ۲۷ هزار و ۲۳۳ واحد بر روی پله یک میلیون و ۴۰۹ هزار و ۱۲۳ واحدی قرار گرفت. شاخص فرابورس نیز با افت ۲۵۳ واحدی بر روی شاخص ۱۹ هزار و ۹۹۳ واحد قرار گرفت.

لازم به ذکر است که در حال حاضر از میان ۶۵۴ نماد، ۳۰ نماد در صف خرید و ۲۴۸ نماد در صف فروش قرار دارد.

شاخص کل بورس در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه با افت ۲۸ هزار و ۶۸۸ واحد بر روی پله یک میلیون و ۴۰۷ هزار و ۶۶۸ واحدی قرار گرفت.

شاخص کل هم وزن نیز با افت ۹ هزار و ۱۸۳ واحد بر روی پله ۳۸۸ هزار و ۷۸ واحد قرار گرفت. سه نماد فولاد، پارسان و پارس نیز سه نماد تاثیر گذار بر شاخص در این دقایق هستند.

سه نماد ویسا، تمحرکه و بشهاب بیشترین افزایش قیمت در بورس و سه نماد دزهراویح، غپینو و دارا یکم نیز در این دقایق با بیشترین کاهش قیمت همراه شدند.

لازم به ذکر است که، تعداد نماد‌های صف خرید از ۳۰ نماد به ۴۶ نماد افزایش یافت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار