مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی از خرید حمایتی زعفران توسط صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی با همکاری سازمان تعاون روستایی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ایرج ناصری‌مقدم مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی از خرید حمایتی زعفران توسط صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی با همکاری سازمان تعاون روستایی خبر داد و گفت: بر حسب خواسته صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی مراکز خرید حمایتی زعفران در تربت حیدریه، زاوه، تربت جام، رشتخوار، باخرز و مشهد بازگشایی شده و آماده فعالیت است.

او در خصوص وضعیت خرید حمایتی زعفران امسال افزود: امسال مجری طرح خرید زعفران صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی است که امسال در جهت کمک به صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی برای خرید و انبار زعفران دستورات لازم به سازمان تعاون روستایی ابلاغ شده است.


بیشتر بخوانید


مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی ادامه داد: به همین منظور جلساتی تشکیل شد که در طی آن سازمان تعاون روستایی به عنوان مباشر با صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی قرارداد و تفاهم نامه‌ای را منعقد کرد.

ناصری مقدم بیان کرد: بازگشایی سایر مراکز خرید نیز طی هفته آینده در دستور کار قرار گرفته و باید توسط صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی نهایی شده و به سازمان تعاون روستایی اعلام شود.

او تصریح کرد: در حال حاضر زعفران در چهار دسته نگین به قیمت ۲۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، شبه نگین ۱۶ میلیون، پوشال مرغوب ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و پوشال معمولی به قیمت ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خریداری می‌شود.

 

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.