تیم‌های عملیاتی اورژانس ساوه و زرندیه به ۴ حادثه ترافیکی امدادرسانی کردند.

بهرام صیدی سرپرست مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: در آخرین روز مهرماه تیم‌های عملیاتی اورژانس ساوه و زرندیه به ۴ مورد حادثه ترافیکی و ۱۵ مصدوم حوادث ترافیکی امدارسانی کردند.

صیدی افزود: برای امدادرسانی این حوادث ۵ تیم عملیاتی اورژانس و یک تیم امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

او اضافه کرد: یکی از این حوادث تصادف زنجیره‌ای در محور قدیم ساوه سلفچگان کیلومتر ۱۵ بود که ۴ خودروی ایسوزو، پراید، نیسان وانت و پژو ۲۰۶ برخورد کرده بودند.

سرپرست مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه بیان کرد یک مصدوم این حادثه بعد از اقدامات اولیه درمان پیش بیمارستانی به بیمارستان شهید مدرس منتقل شد و متاسفانه دو نفر دیگر به علت شدت جراحات وارده در همان لحظه‌های اولیه حادثه در محل فوت شدند.

او ادامه داد: در حادثه‌ای دیگر واژگونی پژو در جاده روستایی ورده شهرستان زرندیه ۵ مصدوم به همراه داشت که تیم عملیاتی اورژانس امانیه به محل اعزام شد که ۴ مصدوم این حادثه با درمان سرپایی مرخص شدند و یک مصدوم به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل شد.

صیدی بیان کرد: برخورد موتورسیکلت و تیبا در محور روستایی یل آباد خهم ۵ مصدوم برجای گذاشت که تیم‌های عملیاتی اورژانس شهری شماره یک و دو ساوه به محل حادثه اعزام و مصدومان این حادثه را بعد از اقدامات اولیه درمان پیش بیمارستانی به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل کردند.

او اظهار کرد: همچنین واژگونی پژو در محور قدیم ساوه-همدان در کیلومتر ۸ تعداد ۴ مصدوم برجا گذاشت که تیم عملیاتی اورژانس شهری شماره پنج ساوه این حادثه را پوشش داد و مصدومان را به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل کرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.