هیات اجرایی ویژه احداث پارک بانوان با حضور در محل احداث پارک از روند پیشرفت اجرای پروژه بازدید کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، جمشید میری معاون امور زیربنایی و لیلا صالحی مدیر مطالعات و طرح‌های عمرانی در بازدید از احداث  پارک بانوان در خصوص روند اجرای پروژه گزارشی ارائه دادند.

در ادامه مریم عسکری دهنو رئیس هیات اجرایی و رئیس کمیسیون امور بانوان شورا ضمن قدردانی و تقدیر از عوامل اجرایی پروژه افزود: آنچه در این بازدید مشاهده شد عزم راسخ دست‌اندرکاران برای عمل به تعهدی است که به مردم داریم.

رئیس کمیسیون امور بانوان شورا در ادامه خاطر نشان کرد با توجه به تلاش و کوشش بی شائبه عوامل اجرایی و همچنین برنامه ریزی‌های صورت گرفته، امیدواریم افتتاحیه فاز ۱ پارک بانوان را در آبانماه شاهد باشیم.

عبدالناصر گرگیچ رئیس کمیسیون طرح و برنامه شورا با قدردانی از رئیس کمیسیون امور بانوان شورا به دلیل تشکیل هیات اجرایی ویژه احداث پارک بانوان گفت: با تشکیل این هیات روند کار‌ها با برنامه‌ریزی و سرعت بیشتری رو به پیشرفت است.

عبدالناصر گرگیچ با اشاره به اینکه پروژه احداث پارک بانوان چندین سال و در دوره‌های مختلف شورای شهر پیگیری شده است گفت: با کار جهادی که هم اکنون شهرداری زاهدان برای احداث این پارک آغاز کرده و پارک بانوان از پروژه‌های شاخص شهر زاهدان است، امیدواریم بوستان ولایت هم نیز به همین گونه عملیاتی و اجرایی شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار