رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از وقوع انفجار در مجتمع مسکونی در کوی مهدیس به دلیل نشت گاز شهری خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: وقوع انفجار در طبقه دوم مجتمع مسکونی گل‌ها واقع در شهرک گلها واقع در کوی مهدیس، فرهنگیان یک این کلانشهر در ساعت ۲۱ و ۱۱ دقیقه امشب با تماس تلفنی شهروندی به سامانه ۱۲۵ سازمان اطلاع رسانی شد.

او با بیان اینکه ستاد فرماندهی سازمان سریعا ۵ دستگاه خودروی اطفاء حریق و امداد و نجات را به محل حادثه اعزام کرد، افزود: انفجار گاز منجر به خسارت و ریزش ساختمان مسکونی شده بود و آتش نشانان با مجهز کردن خود به تجهیزات انفرادی سریعا وارد محل حادثه شده و با ایمن سازی محل مشغول عملیات آوار برداری شدند.

به گفته قنبری؛ این حادثه منجر به مصدوم شدن یک زن شد و به اورژانس ۱۱۵ تحویل داده شد، همچنین آتش نشانان با انجام عملیات آوار برداری همچنان در جستجوی مصدومان احتمالی هستند.

عارف اصل شرهانی، مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان بیان کرد: مصدوم حادثه با حال نامساعد عمومی به بیمارستان سوانح و سوختگی طالقانی اهواز به منظور درمان منتقل شده است.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: انفجار گاز ، نشت گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.