حجت الاسلام والمسلمین مرتضی یعقوبی امام جمعه شهرستان نیکشهر در خطبه‌های نماز جمعه بر ضرورت ورود سرمایه گذاران و فعالین اقتصادی برای اشتغالزایی تاکید کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی یعقوبی در جمع نمازگزاران مسجد جامع الزهرا شهرستان نیکشهر گفت: شهرستان نیکشهر با موقعیت استراتژیک و قرار گرفتن در پس کرانه‌های سواحل مکران، هیچ گونه کارخانه تولیدی و صنعتی برای اشتغال جوانان ندارد و جوانان مجبور هستند برای اشتغال به کشور‌های حاشیه خلیج فارس بروند.

وی گفت: با توجه به بیان مشکلات شهرستان در حضور استاندار، از همه سرمایه گذاران و فعالین اقتصادی برای ورود به عرصه تولید جهت اشتغال جوانان شهرستان نیکشهر دعوت می‌کنیم که این امر قطعا با حمایت‌های استاندار و مسئولین شهرستان، موجب رونق اقتصادی منطقه و اشتغال جوانان خواهد شد.

امام جمعه شهرستان نیکشهر با تبریک میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و هفته وحدت افزود: رسیدن به هدف خلقت انسان‌ها در گروی پیروی از سیره نبی رحمت، الگوی بشریت حضرت محمد مصطفی (ص) است و هر چقدر زندگی ما به سیره پیامبر مزین باشد به سعادت و خوشبختی واقعی نزدیک‌تر شده ایم.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی یعقوبی امام جمعه شهرستان نیکشهر بیان کرد: در حال حاضر در جنگ ترکیبی و چند ضلعی دشمن قرار گرفته ایم و باید برای مقابله نیز بصورت چند بعدی دفاع کنیم که دیپلماسی قوی دفاعی و سفر‌های دوره‌ای مسئولین ارشد نظام از جمله سرلشکر باقری به روسیه و پاکستان در همین راستا بوده است.

امام جمعه شهرستان نیکشهر در خطبه پایانی نماز جمعه شهر نیکشهر اظهار داشت: وضع و رفع تحریم‌ها به دست دشمنان ملت ایران است، اما خنثی سازی تحریم‌ها با عدم اعتماد به دشمن، اتکاء به ظرفیت‌های داخلی کشور، وحدت و انسجام قوا و کاهش وابستگی نفتی امکان پذیر است و می‌تواند اثر تحریم‌های ظالمانه را کاهش دهد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار