مدیر‌کل میراث‌فرهنگی قم:

مجتمع‌ها چراغ گردشگری قم را روشن نگه داشتند

ارجمندی گفت:در هنگامه کرونا مجتمع‌ها و واحد‌های پذیرایی بین‌راهی چراغ گردشگری قم را روشن نگه داشتند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، به‌ نقل از اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم، علیرضا ارجمندی،مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم در جلسه‌ای که با حضور سیدجواد جلالی‌نژاد ،رئیس انجمن صنفی مجتمع‌های گردشگری و واحد‌های پذیرایی استان و سایر اعضای هیئت مدیره این انجمن برگزار شد، اظهار کرد: گردشگری در جریان شیوع ویروس کرونا، نخستین صنعتی بود که بیشترین آسیب را دید و آخرین صنعتی خواهد بود که دوباره شروع به‌کار خواهد کرد.

 او ادامه داد: هنگامی که گردشگری استان رو به افول رفت، مجتمع‌های گردشگری و واحد‌های پذیرایی استان بودند که با همه سختی‌ها و مرارت‌ها، چراغ گردشگری را روشن نگه داشتند.

سیدجواد جلالی‌نژاد ،رئیس انجمن صنفی مجتمع‌های گردشگری و واحد‌های پذیرایی استان نیز در این جلسه اظهار کرد: در طول سال‌ها فعالیت، انجمن صنفی مجتمع‌های گردشگری علاوه بر انجام وظایف اصلی و تخصصی، به مسائل فرهنگی، فعالیت‌های فوق‌برنامه و شرکت در امور عام‌المنفعه و خیریه نیز اشتغال داشته است.

رئیس انجمن صنفی مجتمع‌های گردشگری و واحد‌های پذیرایی استان ادامه داد: هدف اصلی و اولویت در سیاست‌ها و برنامه‌های هیئت مدیره انجمن صنفی مجتمع‌های گردشگری، استیفای حقوق و تأمین منافع سایر اعضای انجمن است.

جلالی‌نژاد با بیان این که توسعه و رونق گردشگری در استان، منافع اعضای انجمن را در پی خواهد داشت، افزود: با سیاست‌های تشویقی و تسهیل در امور مختلف برای جذب سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری است که شاهد توسعه استان خواهیم بود.

او با تأکید در تسریع صدور پروانه‌های تأسیسات گردشگری گفت: برای جلوگیری از وقوع هرگونه مشکل قانونی لازم است صدور و تمدید پروانه فعالیت تأسیسات گردشگری استان بدون وقفه و در کمترین زمان ممکن انجام شود.

جلالی‌نژاد با اشاره به لزوم تشکیل کمیسیون‌های تخصصی ذیل انجمن مجتمع‌های گردشگری تصریح کرد: یکی از تدابیری که برای تسهیل  امور، مقرر است در این انجمن انجام شود، استفاده از ظرفیت‌های اعضا در تشکیل کمیسیون‌های تخصصی است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار