کارشناس اداره کل هواشناسی کردستان گفت: "قاملو" با دمای چهار درجه سانتی گراد زیر صفر سردترین نقطه استان در شبانه روز گذشته بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، ریحان امیدی راد کارشناس اداره کل هواشناسی کردستان اظهار داشت: در شبانه روز گذشته ۶ ایستگاه هواشناسی استان دمای منفی را ثبت کردند که قاملو با دمای منفی چهار درجه سردترین نقطه بود و پس از آن بابارشانی دمای منفی سه، دیواندره منفی ۲ و زرینه، سقز و دهگلان دمای منفی یک درجه داشتند.

او با اشاره به اینکه سلین با دمای ۲۷ درجه سانتی گراد گرمترین نقطه استان بود، افزود: میانگین حداقل دمای استان به سه درجه و حداکثر به ۱۸ درجه سانتی گراد کاهش یافته است.

کارشناس اداره کل هواشناسی کردستان ادامه داد: طی سه روز آینده دمای هوای استان در طول ساعات شب روند افزایشی دارد و از شدت سرمای صبحگاهی کاسته می‌شود.

امیدی راد اضافه کرد: از امروز تا اواسط هفته آینده در ساعات بعدازظهر وزش باد قابل ملاحظه است که سبب خیزش گرد و خاک محلی و کاهش کیفیت هوا می‌شود.

او گفت: فردا شاهد عبور یک موج ضعیف از شمال استان خواهیم بود که رشد موضعی پوشش ابر و بارش‌های خفیف برای این مناطق پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.