کشف ۲۰۰ کیسه اسکناس زیر آوار بانک مرکزی عراق + فیلم

نزدیک به ۲۰۰ کیسه مملو از اسکناس دینار عراقی در عملیات آواربرداری از کانال‌های زیر ساختمان بانک مرکزی عراق در موصل بیرون کشیده شده‌اند.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، در عملیات بازسازی شعبه بانک مرکزی عراق در موصل، جایی که پیشتر به دلیل اشغال گروه تروریستی داعش بمباران شده بود، راز چند ساله گم شدن مبالغ هنگفتی برملا شد.حسین لازم، مدیر شعبه بانک مرکزی در استان نینوا گفت نزدیک به ۲۰۰ کیسه مملو از اسکناس دینار عراقی در عملیات آواربرداری از کانال‌های زیر ساختمان بیرون کشیده شده‌اند.

 


بیشتر بخوانید


 

 

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Luxembourg
ناشناس
۰۲:۰۷ ۰۱ آبان ۱۴۰۰
اینا ذغاله یا اسکناس؟
Iran (Islamic Republic of)
جمعی از بازنشستگان سال 99 بهداشت و در مان از دانشگاه علوم پزشکی ارومیه
۱۹:۰۳ ۳۰ مهر ۱۴۰۰
با سلام و خسته نباشید خواهشمندیم لطفا پیگیری نمایید چرا پاداش ما بازنشستگان بیش از یکسال و اندی گذشته هنوز پرداخت نشده است؟ جناب اقای نوبخت خودشان در صدا و سیما گفتند ما تا 12 مرداد ماه 1400 پاداش بازنشستگان سال 99 را پرداخت و واریز کردیم و بعد ش رفتیم این اقای دکتر میر کاظمی به چه دلیلی و به چه عنوان از پرداخت پاداشی که قبلا واریز شده است و واقعا حق بازنشستگان سال 99 بوده و هست جلو گیری کرده است؟ ما بازنشستگان سال 99 بهداشت و درمان از جناب اقای میر کاظمی که الان سه ماه است از پرداخت پاداش بازنشستگان بهداشت و درمان خودداری و جلو گیری کرده است شاکی هستیم .... از طرفی بارها به ریاست دانشگاه علوم پزشکی ارومیه جهت رسیدگی برای پرداخت پاداش بازنشستگی مراجعت کردیم کسی پاسخگو نیست و ریاست دانشگاه وجود ندارند و نیستندچرا باید رییس دانشگاه از پاسخگویی طفره بروند و پاسخگو نباشند ؟؟؟ دیگر ارزش پول بازنشستگی ما بیش از یکسال و اندی از بین رفته است حتی اگر پرداخت شود .....؟؟؟با این بودجه های کلانی که اینها حیف و میل کردند فقط با یک صدم ان می توانستند پاداش ما بازنشستگان سال 99 را پرداخت نمایند ولی سستی و قصور کردند و پرداخت نکردند......لطفا خواهشمندیم شما عزیزان پیگیری نمایید با تقدیم احترام .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۳۰ مهر ۱۴۰۰
لابد همشون هم اهدایی ماست