نمایده ولی فقیه در استان همدان گفت:

مدیران جوان و کارآمد با نگرش اقتصادی را انتخاب کنید

امام جمعه همدان گفت: مسئولان جدید استان باید نگرش اقتصادی قوی داشته باشند و در انتخاب مدیران به جوانان باید فرصت داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه در حسینیه امام خمینی (ره) این شهر گفت: مشکل اصلی استان همدان بیکاری است که حل آن نیاز به نگاه اشتغال محور مسئولان دارد.

او اضافه کرد: همدان دارای ظرفیت‌های صنعتی غنی است و انتظار داریم استاندار جدید برای جذب سرمایه گذار و توسعه اقتصادی و رونق اشتغال در این استان تلاش کند.

امام جمعه همدان با قدردانی از سیدسعید شاهرخی استاندار سابق همدان گفت: در زمان مدیریت وی پروژه‌های مهمی در سطح استان اجرا شد و مردم همدان این خدمات را فراموش نمی‌کنند.

آیت الله شعبانی موثقی همچنین از زحمات عباس صوفی شهردار سابق همدان قدردانی کرد و افزود: شهردار جدید با روحیه جهادی و در سایه تعامل با شورای شهر برای گشایش گره مشکلات موجود بکوشد.

او از مردم خواست حامی نماینده دولت در استان همدان باشند تا او در سایه وحدت و همدلی بتواند برای رفع مشکلات اقتصادی همچون گرانی و نوسانات بازار گام‌های مثبتی بردارد.

خطیب نماز جمعه همدان خاطرنشان کرد: اگر چه انتصاب شهردار و استاندار جدید مطابق با سلیقه برخی‌ها نیست، اما همه مردم استان، گروه‌ها و جناح‌ها باید به این انتخاب خرسند و امیدوار باشند.

آیت الله شعبانی موثقی با اشاره به اینکه عده‌ای به دنبال سهم خواهی از استاندار جدید هستند تصریح کرد: در عزل و نصب مدیران دخالت نکنند تا استاندار فارغ از نگاه سیاسی با همکاری مجموعه‌های دلسوز بتواند اشخاص کارآمد و توانمند را برای پست‌های مدیریتی انتخاب کند.

او از استاندار جدید درخواست کرد: میدان را برای جوانتر‌ها بازکند و توجه جدی به قشر جوان استان داشته باشد.

به تازگی «عباس صوفی» جای خود را به «سید مسعود حسینی» شهردار جدید همدان داد و فردا با حضور وزیر کشور آئین معرفی «علیرضا قاسمی فرزاد» به عنوان استاندار جدید همدان برگزار و از زحمات «سید سعید شاهرخی» قدردانی می‌شود.

انتهای پیام/ا

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.