سرهنگ معین الدینی گفت:با توجه به توسعه کارخانه‌ها و حمل مواد معدنی با افزایش تردد چند برابری خودرو‌ها در شهرستان زرند مواجه هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،سرهنگ امیر معین الدینی، سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان گفت: با توجه به توسعه کارخانه‌ها و حمل مواد معدنی با افزایش تردد چند برابری خودرو‌ها در شهرستان زرند مواجه هستیم.

او افزود: مسئول سازی سازمان‌های دخیل در ترافیک و برگزاری مداوم جلسات شورای ترافیک در سطح شهرستان و همچنین توجه و اجرای مصوبات جلسات قبل توسط سازمان‌ها و ادارات همکار می‌تواند کمکی به پلیس در جهت ایجاد امنیت ترافیکی برای همشهریان زرندی باشد.

سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان فرهنگ سازی و آموزش صحیح قوانین راهنمایی و رانندگی را یکی از موثرترین راهکار‌ها در کاهش حوادث ترافیکی برشمرد و تصریح کرد: بهره گیری از فناوری‌های نوین در اطلاع رسانی وضعیت و شرایط ترافیک،  تعیین مسیر‌های مناسب و خطرات پیش رو  می‌تواند گامی بزرگ در کاهش تصادفات باشد.

سرهنگ معین الدینی بیان داشت: در چرایی وجود ارتباط بین فرهنگ و امنیت باید گفت آمیختگی فرهنگ نظم و امنیت و نقش تعیین کننده آن در عرصه‌های اجتماعی، رویکرد‌های نوینی را پیش روی مباحث امنیتی و فرهنگی جامعه گشوده است که به همین سبب نیاز است در حوزه ترافیک هم توجه ویژه‌ای به فرهنگ سازی شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار