مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای البرز گفت: مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی ویژه ندامتگاه شهید کچویی فردیس افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، بهزاد غفاری، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای البرز در حاشیه آیین افتتاح مرکز مدیریت مهارت آموزی ندامتگاه شهید کچویی فردیس،گفت: مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی در زندان به منظور مهارت افزایی زندانیان و ایجاد روحیه خودباوری و توانمندسازی مهارتی آنان با رویکرد اثربخشی اشتغال فعال شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز افزود: توسعه مهارت آموزی زمینه ساز اشتعال و تولید در ندامتگاه‌ها شده و افزون بر منافع مالی برای فرد زندانی و خانواده وی، در بازگشت آبرومندانه مددجویان به جامعه سالم نقش بسزایی دارد.

او گفت: در کنار ارائه آموزش‌های فنی و مهارتی، از طریق مرکز مدیریت مهارت آموزی، مشاوره‌های شغلی برای هدایت استعداد‌های فکری و فنی مددجویان ارائه خواهد شد.

 اسماعیل جمیاری، مدیرکل زندان‌های البرز در ادامه گفت: بیکاری و تنگنا‌های معیشتی پایه بسیاری از مشکلات اجتماعی و جرائم هستند.

جمیاری افزود: امیدواریم با همکاری ادارات کل زندان‌ها و آموزش فنی و حرفه‌ای  این استان و افتتاح مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی در زندان، زمینه توانمندسازی زندانیان و زمینه اشتغال پایدار را فراهم کنیم.

انتهای پیام /ر. ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.