رقابت‌های دوومیدانی نوجوانان و جوانان قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش دختران باحضور ۲۰۰ ورزشکار روز پنجشنبه در خرم‌آباد آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، رییس هیات دوومیدانی لرستان اظهار کرد: این مسابقات به مدت ۲ روز در ورزشگاه تختی خرم آباد برگزار می‌شود و امروز ورزشکاران در رشته‌های هفت‌گانه، پرش با نیزه و پرتاب نیزه با هم رقابت می‌کنند.

او با بیان اینکه برای اولین بار مسابقات دوومیدانی بانوان در رده سنی جوانان و نوجوانان نیز برگزار می‌شود، افزود: خوشبختانه استقبال خوبی از این رقابت‌ها شده و ۱۲ تیم باشگاهی، ۸ تیم لیگ برتر و ۳ هیات به صورت دسته‌جات لیگی در این مسابقات حضور دارند.

رئیس هیات دوومیدانی لرستان بیان کرد: پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد به‌عنوان میزبان با یک تیم مدعی وارد و از همان وسایل باکیفیت رقابت مردان برای بانوان البته با استاندارد‌های ویژه استفاده شده است.

سپهوند بیان کرد: در حوزه بانوان ورزشکاران توانمندی وجود دارد که از بین دختران دو تیم A و B برای مسابقات نوجوانان آسیا در کشور کویت انتخاب خواهند شد.

او ادامه داد: امیدواریم بعد از اینکه افراد منتخب مشخص شدند اردو‌های خوب و تخصصی به صورت جداگانه برای حوزه بانوان داشته باشیم.

رئیس هیات دوومیدانی لرستان با اشاره به انجام اولین مرحله گزینش تیم‌ها گفت: در رده نوجوانان و حتی جوانان برای مسابقات جهانی سال آینده در کشور کلمبیا نیز مرحله اول انتخاب را داریم و امیدواریم بچه‌ها بتوانند گام اول را محکم بردارند.

به گفته سپهوند در حوزه بانوان ۲۰۰ ورزشکار در ۲۴ ماده با هم رقابت می‌کنند و امیدواریم لرستان بتواند موفقیت خوبی کسب کند.

 

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.