رییس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان محور و مرکز وحدت است گفت: برنامه ما این است که مسجد را محور فعالیت‌های فرهنگی و هنری قرار دهیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت‌الاسلام حبیب رضا ارزانی رییس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در همایش منادیان وحدت که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در زاهدان برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته وحدت اظهارداشت: باید از سیستان و بلوچستان به عنوان الگوی زیست اجتماعی یاد گیریم که این مهم نه تنها برای ایران اسلامی بلکه برای تمام نقاط جهان ارزشمند است زیرا برادران اهل سنت و شیعه در کنار هم به خوبی زندگی می‌کنند.

وی با اشاره به آخرین آیه سوره مبارکه فتح و اینکه انس با قرآن و اهل بیت(ع) از راه‌های رهایی و نجات ‌بخشی است افزود: در طول این سال‌ها وحدت و هم‌افزایی در سیستان و بلوچستان نه تنها منوط به این هفته و نه فقط برای مومنان این استان بلکه برای کل جهان وجود داشته است.

رییس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور بیان کرد: خواهران و برادران سیستان و بلوچستانی با تمام تلاش‌شان به میدان فعالیت‌های فرهنگی آمده‌اند که با نگاه ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد شاهد رشد و شکوفایی آنان خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: اسلام دینی جامع و کامل است و ما مفتخریم با رفتاری مسلمانی در کنار هم جمع شدیم و زیست اجتماعی سیستان و بلوچستان را در جهان اسلام معرفی می‌کنیم.

 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز پنجشنبه به منظور شرکت در همایش منادیان وحدت وارد زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان شد. وی در بدو ورود به فرودگاه بین المللی زاهدان مورد استقبال استاندار سیستان و بلوچستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیران سازمان‌های زیرمجموعه این وزارتخانه و شماری از مسوولان استان قرار گرفت.

در این سفر حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد وزیر فرهنگ و ارشاد را همراهی می‌کند.

حضور در گلزار شهدای زاهدان، دیدار با نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و شرکت در همایش منادیان وحدت از جمله برنامه‌های سفر یکروزه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در زاهدان بود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار