استاندار سمنان با حضور در سامانه ارتباط مردم و دولت «سامد» به صورت مستقیم به مشکلات مردم رسیدگی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در جلسه سامانه سامد بر لزوم فعال بودن سامانه سامد تاکید کرد و گفت: مردم باید بتوانند به راحتی با مدیران کل و معاونان استاندار و خود استاندار ارتباط برقرار کنند.

او ضمن بیان اینکه امروز ۱۷ نفر تماس برقرار کردند و مشکلات بررسی و پیگیری می‌شود افزود: تماس‌ها و مشکلات اکثرا در خصوص آسفالت روستایی، تامین زمین برای بازگشت به روستا، مشکلات واحد‌های تولیدی بود که تلاش می‌شود با پیگیری‌های لازم، مشکلات مردم رفع شود.

استاندار سمنان با اشاره به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری و ضرورت پیگیری و رفع مشکلات واحد‌های تولیدی ابراز داشت: انجام امور در ادارات و نهاد‌ها برای رفع مشکلات واحد‌های صنعتی تسریع شود.

هاشمی هم چنین تصریح کرد: برخی از مشکلات شخصی مردم هم، چون دریافت تسهیلات، اشتغال فرزندان بود که در این جلسه با مردم به صورت مستقیم صحبت شد که مسائل پیگیری و نتایج پیگیری‌ها به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

ضمن تاکید بر برگرداندن اعتماد مردم به جامعه گفت: بدنبال افزایش اعتماد سازی هستیم و در مواقعی که نیاز باشد بازدید مدانی انجام می‌شود.

کارونسرای شاه عباسی و تعیین تکلیف وضعیت پیاده راه امام سمنان از مطالبات اصلی مردم است که تلاش می‌شود با همکاری اداره کل زندان‌ها و شورای شهر فضای کارونسرای شاه عباسی برای بازدید عموم مهیا شود.

او ادامه داد: پروژه خیابان امام اجرا شده و باتوجه به مشکلات اخیر و پس از بازدید میدانی کمیته‌ای تخصصی در حوزه دفتر امور عمرانی استانداری مشخص شده تا به صورت جد پیگیری کنند و ان چیزی که به نفع مردم است، صورت گیرد.

عموم مردم در تمامی مناطق مختلف استان می‌توانند با شماره گیری ۱۱۱ (بدون کد) سوالات و انتظارات خود را با استاندار سمنان در میان بگذارند.

انتهای پیام / ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار