در بسته هفتگی دریچه (شماره ۳۴۳)، بهترین نرم افزار‌های هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید.

در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده‌ایم.

از دانلود برنامه ساخت کلاژ تصاویر تا آفیس قدرتمند اندروید


دانلود برنامه رسمی موتور جست‌وجوی گوگل Google App 12.40.18

جست‌وجو در فضای مجازی برای یافتن پاسخ سوال‌ها، رفتاری است که تمامی افراد این روزها به آن عادت کرده‌اند. به همین دلیل همواره وجود موتور‌های جست‌وجو امری مهم برای کاربران به حساب ‌می‌آید و آن‌ها ترجیح می‌دهند تا با برخورداری از یک مرورگر مناسب به حداکثر سرعت در دسترسی به پاسخ‌ها برسند.

شرکت گوگل که از ابتدای فعالیت خود سعی داشته جست‌وجو را برای کاربران آسان سازد، مدتی است که با انتشار یک برنامه کم حجم این امر را تا حد زیادی به تحقق رسانده است. کاربران با دانلود برنامه Google App می‌توانند به سریع‌ترین نوع ممکن، جست‌ و جوی خود را انجام دهند.

دانلود Google App

دانلود نسخه کم حجم SHAREit Lite 3.2.29

اپلیکیشن SHAREit Lite یک برنامه برای ارسال و دریافت بسیار سریع فایل‌ها در اندروید است و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. این اپلیکیشن جدید علاوه بر گنجاندن تمامی قابلیت‌های SHAREit، ویژگی‌ها و امکانات جدیدی نیز دارد.

با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید با دوستان خود چت کرده و به ارسال فایل‌های مختلف بپردازید. اگر تجربه استفاده از SHAREit تجربه دلنشینی برای شما بوده است،‌ توصیه می‌کنیم حتما این اپلیکیشن را نیز امتحان کنید.

دانلود SHAREit Lite شیریت

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود واتساپ بتا WhatsApp Messenger Beta 2.21.21.11

پیام‌رسان WhatsApp Messenger یکی از بهترین نرم‌ افزار‌های پیام رسان برای تماس صوتی رایگان، ارسال و دریافت تصویر، متن و پیام صوتی است که برای سیستم‌عامل‌های ویندوز، آیفون و اندروید عرضه شده است.

به وسیله واتساپ می‌توانید از هر کجای دنیا که هستید تنها با اتصال به شبکه اینترنت برای دوستان خود پیام صوتی، تصویری و پیام متنی ارسال کنید. واتساپ یک پیام‌ رسان قدرتمند است که توسط شرکت فیسبوک مدیریت می‌شود. این برنامه به عنوان یکی از اولین نرم افزارهای پیام‌ رسان به حساب می‌آید که میلیاردها بار دانلود شده است.


دانلود اپلیکیشن خوانندگی Voloco: Auto Vocal Tune Studio ۶.۹.۴ مخصوص اندروید

خوانندگی علاقه‌مندان زیادی در دنیا دارد، به ویژه قشر جوان تمایل زیادی دارند تا بتوانند استعداد موسیقی خود را بروز دهند. این حرفه به عنوان یکی از شاخه‌های پرطرفدار موسیقی به تجهیزات خاص و مهارت بالایی نیاز ندارد و احتمالا شما هم مثل افراد دیگر، تعدادی آهنگ مورد علاقه دارید که در مکان‌های مختلف آن‌ها را با خود زمزمه می‌کنید. البته افراد بیشماری هم وجود دارند که خوانندگی را حرفه‌ای دنبال کرده و همیشه در حال کار کردن روی بهبود صدای خود هستند. برنامه Voloco: Auto Vocal Tune Studio یک اپلیکیشن برای تیونینگ خودکار صدا و یک پردازشگر لحظه‌ای و مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری RESONANT CAVITY تولید و در گوگل پلی منتشر شده است.

طراحی هوشمند این برنامه باعث ترکیب tuning خودکار و vocoding شده و به شکل لحظه‌ای ایرادات صدای شما را می‌گیرد. شما می‌توانید یک آهنگ را انتخاب کرده و بخوانید تا این نرم افزار به صورت خودکار کوک آهنگ را حدس زده و گام صدای شما را اصلاح کند. در این برنامه کاربر می‌تواند ویدئوی خواندن خود را ضبط کرده و آن را بر روی شبکه‌های اجتماعی از جمله فیسبوک یا اینستاگرام به اشتراک بگذارد. قسمت TOP TRACKS در اپلیکیشن ترک‌های زیبای ایجاد شده توسط سازندگان برنامه را در اختیار شما خواهد گذاشت که ابزار خوبی برای تمرین هستند.

خوانندگی

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود برنامه مترجم گوگل ترنسلیت Google Translate 6.24.0.00.400768554 مخصوص اندروید

گوگل ترنسلیت خدمتی از شرکت گوگل است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند متون یا سایت‌های مختلف را به زبان دلخواه خود ترجمه کنند. محیط کاربری ساده و حرفه‌ای این سیستم باعث شده تا به عنوان یک مترجم قوی در بین کاربران شناخته شود و چون شرکت سازنده آن گوگل است، اعتبار بالایی دارد. شما می‌توانید متن‌های موردنظر خود را کپی کرده یا بنویسید و به ۱۰۰ زبان زنده‌ دنیا آن را مشاهده کنید.

از قابلیت‌های سرویس این است که می‌تواند به طور خودکار زبان متن شما را تشخیص دهد. همچنین کاربران قادر خواهند بود تا متن ترجمه‌ خود را به صورت صوتی گوش کنند. حالا گوگل اپلیکیشن رسمی خود را با نام Google Translate برای انواع سیستم عامل از جمله اندروید ارائه کرده است تا کاربران به راحتی از امکانات این برنامه در گوشی‌های هوشمند خود استفاده کنند.

مترجم گوگل

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود برنامه ویرایش ویدئو حرفه ای VivaCut – Pro Video Editor PRO 2.6.4

برنامه VivaCut – Pro Video Editor PRO یک اپلیکیشن ویرایش ویدئو ویژه و حرفه‌ای برای اندروید است. با استفاده از یک جدول زمانی چند لایه و مجموعه‌ای از گزینه‌های ویرایشی سطح بالا، می توانید استوری‌های ویدئویی خود را ایجاد کنید. برای داشتن ویدئو‌هایی خاص قادر هستید تا آن‌ها را برش داده و با افزودن چندی از موارد مختلف آن‌ها را به شیوه‌ای خاص تغییر دهید.

از مهم‌ترین ویژگی‌های به کار رفته در این نرم افزار افزودن متن با استایل‌های مختلف و برچسب‌های گوناگون است که تجربه‌ای جدید را در اختیارتان قرار می‌دهد. با افکت‌های انتقالی جذابیت فیلم‌ها را چند برابر کرده و هرکسی را جذب ویدئو‌هایتان کنید. اگر از صدای پیش فرض ویدئو‌ها راضی نیستید سیستم قدرتمند موجود، این امکان را فراهم می‌کند تا هر نوع موسیقی متن را بر روی کلیپ‌های خود قرار دهید.

تصویر برنامه

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود موزیلا فایرفاکس بتا Firefox for Android Beta 94.0.0.4

جستجو در اینترنت را می‌توان یکی از کارهایی دانست که تقریبا تمام کاربران دنیای فناوری به صورت روزانه انجام می‌دهند. به همین دلیل برنامه‌های مرورگر برای استفاده کاربران بسیار مهم هستند زیرا می‌توانند تجربه حضور آن‌ها در فضای مجازی را تغییر دهند. 

از بهترین مرورگرهای دنیا می‌توان به Firefox اشاره کرد. به تازگی نسخه جدیدی از مرورگر فایرفاکس منتشر شده است که تجربه کاربری جدیدی به شما ارائه خواهد کرد. این مرورگر آمده است که با کروم رقابت کند.

مرورگر مذکور تجربه‌ای جدید از ویژگی های نسل جدید فایرفاکس است که می‌تواند برای کسانی که روزانه از مرورگر استفاده می‌کنند، بهترین گزینه باشد. با دانلود کردن آن می‌توانید بهترین تجربه‌ را در گشت و گذار در اینترنت داشته باشید.

دانلود Firefox for Android Beta

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود برنامه استودیو عکس قدرتمند PicsArt 18.3.1

برنامه PicsArt – Photo Studio یکی از بهترین نرم‌افزارها برای ویرایش عکس در گوشی‌های اندرویدی است چرا که با قابلیت‌های فراوان آن می‌توانید به‌ راحتی و بدون نیاز به دانش خاصی عکس‌های خودتان را ویرایش کنید. 

صدها فیلتر برای تصویر، قاب‌های بسیار متنوع، افکت‌های متن، بریدن قسمتی از تصویر و تنظیم رنگ تصاویر از ویژگی‌های این برنامه فوق‌العاده است. این نرم افزار با داشتن قابلیت‌های بسیار زیاد می‌تواند به کاربران برای ویرایش فوق‌العاده یک تصویر کمک کند. شما با دانلود این نرم‌افزار می‌توانید به دنیای جدیدی قدم بگذارید که بسیاری در حال استفاده از آن هستند.

دانلود PicsArt

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود برنامه پیش بینی دقیق آب و هوا Today Weather 2.0.0-8.151021

برنامه Today Weather – Forecast یک نرم‌افزار ساده است که برای پیش‌بینی دقیق هوا توسط افراد بسیاری در دنیا استفاده می‌شود. این نرم‌افزار به دلیل داشتن یک فناوری بی‌نظیر می‌تواند به ساده‌ترین شکل ممکن بهترین نتیجه را از آب و هوای منطقه به کاربر ارائه دهد.

با داشتن این نرم‌افزار می‌توانید به راحتی در هر ساعت از شبانه‌روز اطلاعات آب و هوا را در دست داشته باشید. حتی شما می‌توانید علاوه بر روز جاری، از اطلاعات آب و هوایی هفته آینده نیز مطلع شوید.

دانلود اینستاگرام  ؛ آخرین نسخه Instagram برای اندروید و ios

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود برنامه پازل رنگ آمیزی اندروید Paint By Number 2.69.1

برنامه  Paint By Number – Free Coloring Book & Puzzle Game  یک پازل رنگ آمیزی زیبا و سرگرم کننده است. اگر نگاهی به نام برنامه و یا عنوان پست داشته باشید تا حدودی نحوه استفاده از این برنامه را یاد می‌گیرید.

قسمت‌های مختلف موجود در هر نقاشی با شماره‌هایی مشخص شده که این شماره ها مربوط به رنگ‌های گوناگون است؛ همین موضوع باعث می‌شود که شما به حل یک پازل پرداخته و براساس شماره ها قسمت‌های متنوع را رنگ آمیزی کنید. یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های این برنامه که هر کسی را تحت تاثیر قرار می‌دهد طیف عظیم نقاشی‌های موجود در آن است که در دسته بندی‌های گوناگونی قرار گرفته اند و هرکسی با توجه به سلیقه شخصی خود قادر به بهره مندی از آنها است.

دانلود برنامه پازل رنگ آمیزی اندروید

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار