حضور روان شناس، شناخت مادران با چشم بسته، تعامل فرزندان با پدران، آزمون‌های روانشناسی در اتاق و ... بخش‌هایی از اعجوبه ها است.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،با شروع ماه ربیع برنامه‌های شاد و مختلف روانه آنتن سیما شده است. در این میان سری جدید برنامه اعجوبه‌ها با حجم زیادی از تغییرات مهمان هرشب شبکه سوم سیماست.

سری جدید اعجوبه‌ها این بار با اجرای حامد سلطانی و تهیه کنندگی سید مهدی حسینی با شعار یک ایران اعجوبه تلاش دارد بیان کند همه فرزندان کشور از توانایی‌های ویژه‌ای بهره می‌برند که هر کدام به نوبه خود اعجوبه هستند.

بخش‌هایی مانند حضور روان شناس، شناخت مادران با چشم بسته، تعامل فرزندان با پدران، ازمون‌های روانشناسی در اتاق و ... ویژگی‌هایی هستند که می‌توان گفت اعجوبه‌ها صرفاً یک برنامه کودک نیست و طیف وسیعی از مخاطبان را شامل می‌شود.

هر قسمت ۴ کودک در کنار مجری برنامه قرار می‌گیرند و به بازی‌های مختلف می‌پردازند. با وجود مسابقه‌های رقابتی که باعث هیجان میان بچه‌ها می‌شود، اما خبری از امتیاز بندی و اعلام برنده نیست و مجری با کمک‌های خود تلاش می‌کند تا همه بچه‌ها برنده باشد. این اتفاق شاید برگرفته از ماه‌ها پیش تولید این برنامه می‌باشد که به حساسیت‌های این رده سنی توجه شده است.

بدون شک جذابیت‌ها و لطافت‌های نمایش داده شده کودکان در کنار رضایت خانواده از فرزندآوری و هم چنین گفتگو روان شناس باعث ترویج فرهنگ فرزندآوری میان مخاطبان می‌شود. شاید این هدف به عنوان هدف و شعار برنامه اعلام نشده است، اما سوالات و بخش‌های برنامه موید آن است که سازندگان در پی ایجاد انگیزه فرزندآوری هستند.

در روز‌هایی که برنامه‌ها برای اجرا به دنبال بازیگران هستند تا به این واسطه برنامه بیشتر دیده شود اعجوبه‌ها به سراغ یک مجری جوان رفته که پیش از این اجرای برنامه میدون شبکه سه را به عهده داشت رفته اند و البته توانسته است مخاطب را طی همین مدت جذب کند و رضایت آنان را جلب نماید.

لحظات جذاب بازی کودکان و شیرین زبانی آن‌ها و هم چنین لحظات احساسی میان مادران و بچه‌ها بخش‌هایی است که بیشتر بین مردم دیده می‌شود و دست به دست می‌گردد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
پول مملکت را صرف این برنامه های بدرد نخور نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۰۶ اسفند ۱۴۰۰
سلام برنامه خیلی زیبایی است ممنون از سازندگان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
سلام وقتتون بخیر ببخشید چجوری میشه تو برنامتون شرکت کرد؟؟
Iran (Islamic Republic of)
فتانه رستمی
۱۹:۴۰ ۰۴ دی ۱۴۰۰
من پنج ساله دخترم ندیدم از همسرم جدا شدم نمی‌ذاره بچم ببینم آرزوی من بغل کردن بچم هست و بعد حاضرم بمیرم من برنامه شما که میبینم وقتی بچه مادر بغل می‌کنه چشم بسته من همش گریه میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۲۹ مهر ۱۴۰۰
برنامه زیبایی است
ممنون از سازندگان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۶ ۲۹ مهر ۱۴۰۰
فرزند اوری اول اقتصاد خوب می خواهد بعد فرهنگ خوب که نه اقتصاد نه فرهنگ با این برنامه ها درست نمی شود.
فقط بودجه تلف می شود.
و لطفا برنامه های گفت و گو محور تکراری و مسابقات تکراری و تمام برنامه های رامبد جوان و برنامه ویتامین خ را تعطیل کنید حیف بیت المال است واقعا.
آخرین اخبار