رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه گفت: با حضور مسئولان شهرستانی خانه خوشنویسان در دهدشت افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه دراین آئین گفت: این شهرستان در بخش‌های مختلف خوشنویسی دارای هنرمندان بنام در سطح ممتاز و فوق ممتاز است.
ایرج کاظمی جو با بیان اینکه با افتتاح خانه خوشنویسی، این شهرستان می‌تواند میزبان جشنواره‌های مختلف منطقه‌ای و ملی باشد، افزود: در این خانه خوشنویسی زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی و کارگاه‌های آموزشی در حوزه‌های برنامه‌های فرهنگی هنری فراهم می‌شود.
در این آئین که ویژه برنامه تجلیل از هنرمند صادق حاج هاشمی رئیس انجمن خوشنویسی بلاد شاپور نیز برگزار شد فرماندار شهرستان کهگیلویه هم گفت: با تصویب پیوست فرهنگی، طرح‌های پتروشیمی، سد‌ها وریلی در این شهرستان فراهم شده است.
دارا کریمی نژاد هنر را از پیشران‌های شتاب دهنده و توسعه درون زای کهگیلویه دانست و افزود: با توجه به وجود استعداد‌های غنی و بالقوه در زمینه‌های هنر و رشته‌های مختلف ورزشی در کهگیلویه این شهرستان در این دو بخش می‌تواند سریعتر ازبخش‌های دیگر از جمله صنعت پیشرفت کند.
گفتنی است در این آئین، از مقام هنرمند صادق حاج هاشمی رئیس انجمن خوشنویسی بلاد شاپور تجلیل و نمایشگاه آثار وی نیز در خانه خوشنویسی دهدشت برپا شد. 
انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.