وزارت خارجه آلمان در واکنش به تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه ایران بر لزوم تداوم راه حل دیپلماتیک با ایران تاکید کرد.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی، کریستوفر برگر، معاون سخنگوی وزارت خارجه آلمان در اظهاراتی و در واکنش به تهدید رژیم صهیونیستی برای برنامه هسته‌ای ایران و ادعای آویو کوخاوی، رییس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی درباره تهدید ایران، بر لزوم راه حل دیپلماتیک با ایران تاکید کرد.

وی در این راستا با اشاره به اهمیت وجود راه حل دیپلماتیک با ایران آن هم همزمان با تهدیدات نظامی تل آویو گفت: آلمان این اظهارات را مدنظر قرار می‌دهد.

کریستوفر برگر با بیان اینکه آن‌ها اظهاراتی مختص و بجای خود دارند، افزود: در حال حاضر برلین بر روی موضوع دیپلماسی تمرکز دارد.

معاون سخنگوی وزارت خارجه آلمان ادامه داد: با وجود مطرح شدن این موضوعات این امر حائز اهمیت است که تهران هرچه سریعتر به مذاکرات هسته‌ای بازگردد.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز مدعی شده است که اسرائیل بودجه‌ای را در زمینه حمله به برنامه هسته‌ای ایران تایید کرده است.

چندی پیش، آویو کوخاوی رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در اظهاراتی با تکرار ادعاهای پیشین خود و با اذعان به قدرت روز افزون کشورمان، از ادامه مقابله این رژیم با ایران سخن گفت و  مدعی شد: چالش ایران همواره وجود دارد؛ زیرا این کشور به شکلی نگران کننده در سلاح هسته‌ای پیشرفت داشته و تاثیرات فناوری موشک زمین به زمین و همچنین پهپادهای این کشور درمنطقه بسیار بالاست.

رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی افزود: یران منبع قدرتی علیه نیروهای ماست، ایران نیروهای مخالف با اسرائیل را تامین مالی، تشویق و تقویت می‌کند.

این مقام رژیم صهیونیستی بدون اشاره به ظلم و زورگویی این رژیم علیه فلسطینی ها در اظهاراتی عجیب مدعی شد: دولت ایران با وجود ظلم و ستم، همچنان در وضعیتی ثابت مانده است. تاریخ درس بزرگی در قبال چنین حکومتی می‌دهد و باید برای سرعت بخشیدن به مقابله با ایران اقداماتی داشته باشیم.

او همچنین در ادامه افزود: اسرائیل به مبارزه با توانایی‌های ایران در هرزمینه و در هر زمان ادامه خواهد داد.

کوخاوی ماه گذشته نیز در سخنانی مدعی شد که هدف اصلی رژیم صهیونیستی به حداقل رساندن حضور ایران در منطقه است. او مدعی شده بود: هدف اصلی به حداقل رساندن حضور ایران در خاورمیانه است. در طول سال گذشته، ما آمادگی خود را برای فعالیت در ایران سرعت بخشیدیم، این مسئله بخش قابل توجهی از افزایش بودجه امنیتی را که به تازگی بر سر آن توافق شده بود، در بر می‌گیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: برجام ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۲۹ مهر ۱۴۰۰
وقتی مرکل پیرزن پا لب گور به رژیم صهیونیستی اطمینان می دهد که امنیت ان رژیم غاصبفلسطین، اولویت اول هر دولت اتی المان هست و رژیم کفتار گون صهیونیستی یک و نیم میلیارد دلار برای تخریب سایت هسته ای ایران هزینه میکنه و غرب با اب و تاب اون رو در رسانه هاشون بازتاب می دهند، چرا اراجیف منافقانه انان باز تاب داده میشه و چرا ایران سه میلیارد دلار موشک بالستیک و سنگر شکن برای انهدام کامل دیمونا در نظر نمی گیره و چرا اقتدار چنگالهای یوز های ایرانی رو به موشهای کور صهیونیستی که با کمک ملکه فسیل شده انگلیس خبیث ، از زیر زمین اقصا نقاط جهان بیرون امده و بر سرزمین فلسطین مسلط شده اند، نشون نمی ده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار