دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی از تزریق دز اول واکسن کرونا به ۷۲ و نیم درصد از جمعیت این استان خبر داد.

شریف‌زاده دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: در حال حاضر موارد مثبت کرونا در خراسان جنوبی رو به افزایش است.

او افزود: موارد بستری ناشی از کرونا در بیمارستان‌ها روند ثابتی دارد، اما بنا بر پیش بینی ها، بعد از افزایش موارد سرپایی، شاهد افزایش موارد بستری در بیمارستان‌ها نیز خواهیم بود.

شریف زاده ادامه داد: امیدواریم مردم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نهایت کمک و همکاری را داشته باشند تا وارد پیک ششم کرونا نشویم و یا در صورت ورود به پیک ششم، افراد کمی به ویروس کرونا مبتلا شوند.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی تصریح کرد: در حال حاضر.۷۲ و نیم درصد از جمعیت استان دز اول واکسن کرونا و ۳۹.۲ دز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند که پوشش واکسیناسیون قابل توجهی است.

او در ادامه به آمار کرونا در ۲۴ ساعت گذشته اشاره و بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۴ مورد مثبت جدید کرونا شناسایی شده است و یک مورد فوتی جدید در استان داشته ایم.

شریف‌زاده عنوان کرد: در حال حاضر ۱۶۴ بیمار تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۶۸ نفر از آن‌ها بیمار کرونایی هستند.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی در پایان اظهار کرد: ۹ بیمار کرونایی در استان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری اند و حال یک نفر از آن‌ها وخیم است.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار