سرمربی تیم فوتبال هوادار در خصوص دیدار تیمش مقابل استقلال توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال هوادار بعد از شکست یک بر صفر برابر استقلال در نشست خبری اظهار داشت: برای شروع بازی بدی نبود می‌دانستیم مقابل تیم استقلال بازی می‌کنیم که شخصیت بزرگی دارد و منسجم و محکم بازی می‌کند.

او ادامه داد: در شرایط بد بازی نکردیم، اما از نحوه بازی رضایت ندارم. امیدوارم به خودباوری بهتر برسیم.

او ادامه داد: به استقلال بابت سه امتیاز تبریک می‌گویم. تلاش می‌کنیم که بازی‌های بهتری انجام بدهیم کیفیت فوتبالی بهتری داشته باشیم. انشالله ریکاوری خوبی داشته باشیم برای مسابقات آینده تا بهتر ظاهر شویم.

عنایتی افزود:جدول امسال را به ۲ قسمت تقسیم می‌کنیم. برخی تیم‌ها اصلا مشکل مالی ندارند، اما دیگر تیم‌ها ضعف مالی دارند و کاملا لیگ امسال ۲ تیکه است. به نظرم ۴،۵ تیم برای قهرمانی تلاش می‌کنند و ما باقی تیم‌ها برای اینکه سقوط نکنند می‌جنگند.

او ادامه داد: تلاش می‌کنیم در لیگ بمانیم تا در سال‌های بعد به جایگاه‌های بهتر برسیم. ما تیم دست و پا بسته‌ای نخواهیم بود. توانمان را به کار می‌گیریم تا امسال شرایط خوبی در جدول داشته باشیم.

سرمربی هوادار گفت:من درباره تیم خودم فقط صحبت می‌کنم. بازی پایاپایی داشتیم، اما در دقایقی از بازی ناراحت بودم. روی صحنه گلی که دریافت کردیم ناراحت شدم.

او گفت: داوری مشکلی نداشت و فقط در صحنه پنالتی خطایی رخ داد و اصلا پنالتی نبود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار