برنامه‌های ۱۳ آبان در قم در چارچوب ضوابط و مقررات تعیین شده از سوی ستاد مقابله با کروناخواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حمزه بهشتی، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی مراسم ۱۳ آبان در تالار امام رضا (ع) فرمانداری طی سخنانی با بیان این که برنامه‌های ۱۳ آبان در  استان در چارچوب ضوابط و مقررات تعیین شده از سوی ستاد مقابله با کرونا است، گفت: در این خصوص بر اساس رنگ‌بندی کرونایی که از سوی  وزارت بهداشت اعلام می‌شود، اقدام خواهد شد.

او افزود: طبق دستورالعمل ابلاغی در صورت شرایط قرمز کرونایی، هیچ گونه راهپیمایی و تجمعی نخواهیم داشت و اگر شرایط نارنجی کرونایی داشته باشیم نیز راهپیمایی نداریم ولی شاهد برگزاری تجمع خواهیم بود.

بهشتی  ادامه داد: در صورتی که در روز سیزدهم آبان وضعیت کرونایی استان زرد باشد، هم راهپیمایی و هم تجمع برگزار می‌شود.

او با تاکید بر این که ما طبق این شیوه‌نامه در نظر گرفته شده برای تجمع و راهپیمایی برنامه‌ریزی می‌کنیم، گفت: این آمادگی را نیز داریم که اگر تاکید شد که هیچ تجمع و راهپیمایی  نداشته باشیم، با مشکلی مواجه نشویم و برنامه‌ها را به روش‌های دیگر از جمله فضای مجازی دنبال کنیم.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم با بیان این که در داخل سازمان‌ها و درون تشکیلات مختلف می‌توانیم برنامه‌های مختصری را داشته باشیم ،گفت: باید حداقل یک بروشور تبلیغاتی درباره روز استکبار جهانی را چاپ و در اختیار کارکنان قرار دهیم و هر کدام از دستگاه‌ها که توان این را دارند که در فضای مجازی تلاش‌های گسترده‌ای داشته باشند، نیز دریغ نکنند.

او اضافه کرد: با توجه به محدودیت‌های کرونایی هر برنامه‌ای که امکان جایگزین کردن با برنامه‌های معمول و رایج ۱۳ آبان دارد، را مورد پیگیری قرار می دهیم.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار