حجت الاسلام مرادبیگی گفت:شناسایی افراد نخبه و دارای استعداد و زمینه سازی برای تعلیم و موفقیت علمی این افراد که بضاعت مالی مناسب ندارند یکی از خدمات بزرگ در اجرای طرح ۳۱۳ کمیته امداد است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، حجت الاسلام مرادبیگی رئیس حوزه‌های علمیه استان ایلام در  گردهمایی مجریان طرح ۳۱۳ کمیته امداد، گفت: جریان سازی در بین خانواده‌ها می‌تواند یکی از مهم‌ترین دستاورد‌های اجرای طرح ۳۱۳ کمیته امداد باشد.

او ادامه داد: شناسایی افراد نخبه و دارای استعداد و زمینه سازی برای تعلیم و موفقیت علمی این افراد که بضاعت مالی مناسب ندارند یکی از خدمات بزرگ در اجرای این طرح است.

او مطرح کرد: از صدر اسلام، افراد نخبه با جریان سازی در جامعه در ترویج تعالیم دین مبین اسلام بسیار موثر بوده و ما در شرایط امروزی جهان نیز به چنین جریان سازی‌هایی نیازمندیم.

او ادامه داد: در شرایطی که امروزه هجمه دشمنان روی قشر جوان و نوجوان جامعه متمرکز شده است طرح ۳۱۳ می‌تواند توجه ویژه‌ای بر روی این قشر خصوصا از طریق تبلیغات چهره به چهره داشته باشد و من تقاضایم این است که این مهم با تمام توان و اعتقاد صورت گیرد.

او اظهار کرد: با توجه به ماموریت کمیته امداد در زمینه‌ی حمایت از نهاد خانواده و کاستن از مشکلات آنان توجه به مسائل فرهنگی خانواده‌ها در کمیته امداد در این راستا بوده و خوشبختانه شاهد برنامه‌های گوناگون این نهاد در این زمینه و توجه به نهاد خانواده هستیم.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.