مهدی کیانی گفت: بازی بدی ارائه نکردیم اما روی دو اشتباه انفرادی گل خوردیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهدی کیانی بازیکن تیم فوتبال مس رفسنجان پس از اولین دیدار تیمش در فصل لیگ‌برتر مقابل سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان و شکست ۲ بر صفر مس در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: بازی سختی بود، سپاهان تیم بزرگ با بازیکنان خوبی است، اما ما هم خیلی‌خوب بازی کردیم، نباید مقابل تیمی مثل سپاهان اشتباه کرد، ولی متاسفانه روی دو اشتباه فردی گل دریافت کردیم، بابت این پیروزی به سپاهان و هوادارانش تبریک می‌گویم.

او با اشاره به اینکه مس پدیده لیگ خواهد بود گفت: تیم ما منسجم و خوب است و شک نکنید پدیده این فصل تیم ما خواهد بود، اشتباهاتی داریم، اما بازی اول است و در بازی‌های آینده با کمک بچه‌ها و کادرفنی بازی‌های بهتری انجام خواهیم داد.

هافبک باتجربه تیم فوتبال مس رفسنجان در ادامه خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌مان این بود بازی را نگه‌داریم، به گل هم رسیدیم و اگر آن گل مردود نمیشد می‌توانستیم حتی به گل دوم هم دست پیدا کنیم.

کیانی درخصوص بازگشت به نقش‌جهان و بازی مقابل تیم سابقش گفت: خاطرات خوب زیادی در نقش‌جهان و تیم سپاهان دارم، دوست داشتم هواداران هم در ورزشگاه باشند و جای‌شان خالی بود.

او در پایان درباره مصدومیت محمد انصاری و تاثیر نبودش در زمین اظهار داشت: مصدومیت محمد انصاری ناراحت‌کننده بود و از لحاظ روحی و روانی خیلی روی تیم تاثیر گذاشت، سعی کردیم به بازی برگردیم، اما نشد، امیدوارم محمد انصاری مشکل خاصی نداشته باشد و سریع به جمع ما برگردد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار