طاهری گفت: کمیته امداد امام خمینی «ره» در راستای توسعه خدمات فرهنگی به خانواده‌های مددجو و نیازمند توجه به شناسایی و پرورش استعداد‌های درخشان، فرزندان خانواده‌های مددجو را مورد توجه قرار داده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، رضا طاهری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام در گردهمایی مجریان طرح ۳۱۳ کمیته امداد، که با حضور مدیرکل فرهنگی تربیتی کمیته امداد، مدیرکل سازمان تبلیغات و رئیس حوزه‌های علمیه استان برگزار شد، گفت: هجمه‌های فرهنگی دشمنان توجه به نهاد خانواده و تقویت بنیان‌های دینی، اعتقادی و علمی این خانواده‌ها را ضروری‌تر کرده است و کمیته امداد در این زمینه برنامه‌های ویژه‌ای دارد.

او با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از ۲۶ هزار فرزند مددجو مورد حمایت کمیته امداد ایلام است و از این تعداد بیش از ۱۰ هزار نفر آن‌ها دانشجو و دانش آموز هستند بیان کرد: در طرح ۳۱۳ تمرکز بیشتر بر روی اعتلای سطح زندگی خانواده ها، پرورش فرزندان خانواده‌ها و نیز شناسایی و پرورش استعداد‌های این افراد است.

طاهری با عنوان اینکه متأسفانه شاهد افزایش تعداد دختران ازدواج نکرده در درون خانواده‌های مددجویان به عنوان یک مشکل و آسیب هستیم ادامه داد: یکی از ماموریت‌های طرح ۳۱۳ فراهم نمودن زمینه ازدواج دختران خانواده‌های مددجو و ارائه مشاوره‌های لازم به این خانواده‌ها است.

او بیان کرد: توانمندسازی خانواده‌ها در زمینه‌های فرهنگی و توانمندسازی اقتصادی و ایجاد اشتغال برای خانواده‌ها و مقابله با جنگ نرم دشمنان یکی از ماموریت‌های این طرح است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.