آیین رونمایی از لباس تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان به منظور اعزام به مسابقات قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا با حضور مسئولان محلی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در مراسم رونمایی از لباس تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان به منظور اعزام به مسابقات قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا که با حضور امام جمعه سیرجان، رئیس دفتر نماینده مجلس، شهردار سیرجان، معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر سیرجان، رئیس هیئت فوتبال استان کرمان، مسئولان ورزشی و اعضای تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان برگزار شد، حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی امام جمعه سیرجان به بیان ارزش‌های وجودی زن در اسلام و هویت ایرانی پرداخت و گفت: حضور تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان به عنوان نماینده ایران در مسابقات آسیایی افتخار بزرگی است که نصیب بانوان ایران اسلامی شده است تا فرهنگ ناب اسلام را به منصه ظهور بنشانند.

او افزود: ورزش و فعالیت‌های ورزشی در سالم سازی روحیه افراد جامعه، ایجاد نشاط و شادابی و پیشگیری از آسیب‌های پرشمار اجتماعی و بیماری‌های گوناگون روحی و جسمی نقشی بی مانند دارد.

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، تصریح کرد: از دیدگاه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، اگر مسابقات ورزشی بانوان با رعایت اصول اسلامی باشد، یعنی همراه با حجاب شرعی باشد، ایرادی ندارد.

 لباس تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان

او تصریح کرد: حضور ورزشکاران در میدان‌های بین‌المللی با حفظ اخلاق و روحیه جوانمردی و رعایت جوانب شرعی، تبلیغ جهانی ارزش‌ها و صفات برجسته یک ملت است که یکی از این موارد را می‌توان حضور بانوان و دختران ورزشکار با رعایت حجاب شرعی، در میدان‌های بین‌المللی دانست که اقدامی فوق‌العاده و بسیار مهم و با ارزش است.

علی اکبر کریمی پور شهردار سیرجان گفت: حضور پررنگ بانوان در عرصه فعالیت‌های گوناگون اجتماعی، مستلزم سلامت جسمانی و روانی آنان است و باید بستری فراهم شود تا بتوانند به فعالیت‌های ورزشی تفریحی سالم بپردازند که خود نشان دهنده اهمیت موضوع است.

مهدی جهانشاهی مدیرعامل باشگاه شهرداری سیرجان هم ضمن قدردانی از حمایت و حضور امام جمعه سیرجان، رئیس دفتر نماینده مجلس، شهردار و اعضای شورای شهر سیرجان نسبت به اهمیت موضوع فوتبال بانوان، ابراز امیدواری کرد: با حمایت همه مسئولان سیرجان بتوانیم عنوان قهرمانی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا را کسب کنیم.

او افزود: حضور تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان به عنوان اولین تیم در تاریخ فوتبال بانوان ایران در مسابقات جام قهرمانان فوتبال زنان آسیا، افتخاری بزرگ است که با همت و تلاش تک تک بازیکنان و کادر فنی به ثمر نشست.

حسن خدامی رئیس شورای شهر سیرجان ضمن تبریک موفقیت‌های اخیر تیم بانوان و حضور در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا، با اعلام حمایت از این تیم، همکاری و رفع موانع این تیم را در دستور کار قرار داد و گفت: موفقیت تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان در کسب جواز حضور در مسابقات آسیایی افتخاری است که نصیب کلان‌شهر‌ها نشده و این موضوع نشان از وجود ظرفیت‌های فراوان ورزشی سیرجان به خصوص در حوزه بانوان است.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر به تنی چند از مسئولان ورزشی سیرجان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، از لباس تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا رونمایی شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار