رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: فوتبالیست مهابادی با قراردادی یک ساله به تیم فوتبال لیگ دسته یک "ویستا توربین تهران" پیوست.

قرنی مصطفی‌پور رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: محمدطاهر امینی فوتبالیست مهابادی و بازیکن سابق تیم‌های ماشین سازی تبریز و پیکان تهران به تیم ویستاتوربین حاضر در لیگ دسته اول فوتبال ایران پیوست.

وی افزود: این بازیکن جوان و با استعداد این شهرستان پیشتر در تیم پیکان تهران عضویت داشت که در فصل جاری از این تیم خارج و با تیم ویستا توربین تهران به توافق رسید.

مصطفی پور ادامه داد: این بازیکن به عنوان سهمیه زیر ۲۱ سال تیم فوتبال ویستا توربین تهران در این حضور یافته است که در صورت صلاحدید کادر فنی می‌تواند در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته اول برای این تیم به میدان برود.

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد اضافه کرد: "محمدطاهر امینی" متولد ۱۳۷۹ مهاباد است که تاکنون سابقه بازی در ماشین سازی تبریز، تیم‌های فوتبال امید، لیگ امید‌های کشور، امید‌های پرسپولیس و بزرگسالان موکریان و حضور در رقابت‌های لیگ برتر جام خلیج فارس را نیز در کارنامه دارد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.