بازپرس شعبه دوم دادسرای گرگان در رابطه با پرونده سرقت آب در این شهرستان توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سیاری بازپرس شعبه دوم دادسرای گرگان در رابطه با پرونده سرقت آب رخ داده در گرگان گفت: ساعات اولیه که موضوع این تخلف از سوی اداره آب و فاضلاب استان مطرح شد دادستان مرکز استان شبانه به این موضوع ورود کرد و دستورات لازم را داد.

سیاری در رابطه با نحوه مصرف این آب دزدیده شده گفت: برای فهمیدن اصل موضوع تحقیقات ادامه دارد، اما حدس و گمان‌هایی زده می‌شود که این آب دوباره به اداره آب فروخته می‌شده است.

او افزود: برای فهمیدن چگونگی انجام این تخلف بررسی‌های کارشناسی از دو منظر در حال انجام است، یکی اینکه افرادی بودند که این عمل مجرمانه را انجام دادند و دوم اینکه مسئولانی که نسبت به این موضوع کم کاری کردند و یا با مجرمان همکاری داشتند که این سرقت آب صورت گیرد.

سیاری ادامه داد: در حال حاضر متهمانی در رابطه با این پرونده شناسایی شده اند و برای آن‌ها بازداشت موقت صادر شده است، این افراد تحت نظر ضابطین دادگستری قرار گرفتند و تحقیقات ادامه دارد.

او گفت: باید بررسی کنیم تا ببینیم چندین سال این آب به سرقت می‌رفته و چه خسارت‌هایی تاکنون وارد شده است تا افراد خاطی بازداشت و خسارت‌ها جبران شود.

بازپرس شعبه دوم دادسرای گرگان ادامه داد: تاکنون یک متهم بازداشتی و دو متهم احضاری در رابطه با این پرونده داریم و امروز در رابطه با جلب و بازداشت آن‌ها اقدام خواهیم کرد.

او افزود: به مردم شهرستان گرگان این امید را می‌دهیم با قاطعیت با همه مجرمان این پرونده حتی اگر سر سوزنی دخیل باشند چه مسئول چه غیر مسئول برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.