معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان از آمادگی راهداری استان برای اجرای طرح زمستانی در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مسعود رستمی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان گفت: از ابتدای سال در بحث آماده کردن ماشین آلات و تعمیر راهدارخانه‌ها  اقدامات لازم انجام می‌شود و در شهریورماه به اوج خود می‌رسد.

او افزود: در این زمینه در بحث آمادگی ماشین آلات راهداری و در صورت نیاز، تعمیرات و تجهیزات مورد نیاز آن‌ها را در پیش می‌گیریم.

معاون راهداری استان همدان در این خصوص به خرید تیغه، باطری، لاستیک و ضدیخ اشاره و خاطرنشان کرد: هم اکنون، این اقدامات در استان همدان انجام و موارد مورد نیاز تهیه شده است.

رستمی از آمادگی راهداری استان همدان برای اجرای طرح زمستانی در سال جاری خبر داد و گفت: در سطح شهرستانی نیز جلساتی برگزار و پیگیری‌ها و اقدامات لازم انجام شده است.

این مسئول یادآور شد: تعداد ۳۴ اکیپ راهداری در ۳۴ نقطه استان همدان داریم که تعداد ۲۴ مورد آن‌ها راهدارخانه ثابت و ۱۰ راهدارخانه به شکل سیار فعالیت دارند.

او با تاکید بر اینکه این راهدارخانه‌ها در سطح ۱۰ شهرستان در استان فعال هستند، بیان کرد: این اکیپ‌ها شامل تعداد ۳۱۲ دستگاه انواع ماشین آلات سبک، سنگین، نیمه سنگین، استیجاری و تملکی است.

رستمی با بیان اینکه در قالب طرح راهداری زمستانی تعداد ۵۳۳ پرسنل در قالب مسئولیت اکیپ ها، پشتیبانی و ... فعالیت دارند، تأکید کرد: طرح راهداری زمستانی از نیمه آذر امسال آغاز خواهد شد و هم اکنون نیز در برخی از نقاط استان همدان مانند گردنه اسدآباد که امکان بارش برف را دارند، تمهیدات لازم اندیشیده و آمادگی وجود دارد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان با بیان اینکه عملیات تهیه و ذخیره سازی شن و نمک مورد نیاز راهدارخانه‌ها در حال انجام است، ابراز داشت: با این اقدامات تلاش شد تا برای ورود به فصل زمستان بتوانیم بستری ایمن و بدون نقص برای عبور و مرور را فراهم سازیم.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار