رخشانی در جمع مربیان تربیت بدنی بمناسبت هفته گرامیداشت تربیت بدنی، روح حاکم بر حوزه تربیت بدنی را تاثیرگذار بر تربیت جسم و روح انسان عنوان کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  رخشانی مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان  ضمن تبریک هفته وحدت، تربیت بدنی و پیوند اولیا و مربیان و همزمانی این سه مناسبت، اظهار داشت: تربیت بدنی و ورزش بر همه مولفه‌های زندگی تاثیر گذار است و جایگاه ویژه‌ای دارد.

وی افزود: تربیت بدنی زمینه ساز شادی، نشاط، شور و شعف است و دانش آموزان در ورزش، مهارت‌های مختلف علمی، مهارتی و زندگی خود را رشد و ارتقا می‌دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: یکی از مولفه‌های موثر در تربیت بدنی، قانون مداری و تمکین به قانون و پیروی از رهبر و راهنما می‌باشد و تاثیرات فراوانی را در زندگی اجتماعی و فردی آحاد جامعه دارد.

رخشانی بیان داشت: اقدامات ارزنده‌ای که در دبیرخانه تولید محتوای الکترونیکی درس تربیت بدنی به میزبانی سیستان و بلوچستان در سال تحصیلی گذشته صورت گرفت اغنای فرهنگی، ورزشی و علمی دانش‌آموزان را به دنبال داشته است.

وی خاطرنشان کرد: اجرای موفق طرح کوچ در سال تحصیلی قبل و شروع بسته تحولی و طرح سواد حرکتی امسال  نشان از اراده و همت حوزه تربیت بدنی در ستاد وصف دستگاه تعلیم و تربیت دارد و یقیناً مثمر به ثمر واقع خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان از کسب رتبه اول انجمن علمی تربیت بدنی استان در کشور تقدیر و بر استمرار و تداوم این گونه موفقیت‌ها نیز تاکید کرد.

گفتنی است در حاشیه این دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان از مراحل انجام تغییرات و بازسازی سالن ورزشی مجموعه ورزشی شهید بهشتی زاهدان نیز بازدید نمود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار