ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در قالب طرح سفره احسان نبوی در ایام هفته وحدت با مشارکت مساجد استان تهران ۲۵ هزار بسته معیشتی را به دست نیازمندان رساند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید محمد مهدی حسینی مدیر روابط عمومی بنیاد احسان  از اجرای طرح سفره احسان نبوی با توزیع ۲۵ هزار بسته معیشتی و پروتئینی به دست نیازمندان  خبر داد.

وی افزود: بنیاد احسان در ادامه توزیع بسته‌های معیشتی و رسیدگی به محرومان و آسیب دیدگان ۱۰ هزار بسته معیشتی و پروتئینی را جهت توزیع در بین نیازمندان در اختیار مساجد استان تهران قرار داده است که با مشارکت‌های مردمی و کمک‌های مساجد این تعداد به ۲۵ هزار بسته رسیده است.
حسینی بیان کرد: در پی اشاره مقام معظم رهبری در خصوص ادامه مواسات و کمک‌های مومنانه، بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با تمرکز بر مساجد به عنوان منشأ اصلی این حرکت‌ها بسته‌های معیشتی و پروتئینی طرح سفره احسان نبوی را از طریق مساجد به دست نیازمندان می رساند.
وی در خصوص ارزش بسته‌های توزیع شده نیز گفت: ارزش هر کدام از بسته‌های اهدا شده بنیاد احسان ۴۵۰ هزار تومان می‌باشد که شامل برنج، بسته‌های ماکارونی، بسته‌های حبوبات، بسته‌های پروتئینی شامل گوشت گوساله و گوشت شتر و ماهی است و بطول کل ۴.۵ میلیارد تومان برای این اقدام اعتبار تخصیص یافته است.
حجت الاسلام و المسلمین محمد ابراهیم رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد نیز در این مراسم ضمن تشکر از خدمات ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در تهیه اقلام مورد نیاز نیازمندان گفت: در این مرحله ۳۷۱ مسجد در استان تهران تحت پوشش بسته‌های معیشتی و پروتئینی قرار گرفته اند. همچنین با مشارکت‌های مردمی که این مساجد جذب کرده اند اقلام دیگری از جمله روغن و رب گوجه فرنگی و دیگر مواد غذایی به این بسته‌ها اضافه شده است.
لازم به ذکر است بنیاد احسان تا کنون شش مرحله رزمایش همدلی و احسان برگزار کرده و در هر مرحله ۱ میلیون بسته معیشتی با همکاری گروه‌های جهادی در بین نیازمندان توزیع کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار