مدیر نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : هفت دستگاه سی‌تی‌اسکن، ۱۳ دستگاه بی‌خطرسازی پسماند‌های بیمارستانی و ۲۶ دستگاه اکسیژن‌ساز از تجهیزات مهم وارد شده در استان در دوران همه‌گیری کرونا است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، تورج شیرزادیان مدیر نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : حدود ۱۰۰ تخت ویژه به تخت‌های آی سی یو (icu) و ۱۰۰ تخت بستری به مراکز درمانی استان اضافه شده است.

او گفت : در حوزه راه اندازی واحد‌های تولیدی بخصوص در حوزه تجهیزات و ملزومات حفاظتی کرونا در حدود ۲۴ شرکت تولیدکننده ایجاد شد که با تولید محصولاتی همچون لباس‌های کاورال، گان، ماسک‌های سه لایه و ماسک‌های n۹۵ که خوشبختانه ما را از از مرکز بی نیاز کرد.

مدیر نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: بیش از ۲ میلیون عدد ماسک n ۹۵ از ابتدای همه گیری کرونا در استان توزیع شده و چند برابر این عدد ماسک سه لایه هم تولید شده است.

او یکی از ارکان درمان را تجهیزات و ملزومان پزشکی دانست و افزود: اتکا پزشکان و کادر درمان به این حوزه باعث توجه زیاد به این موضوع شده است.

شیرزادیان گفت: باتوجه به اقدامات خوبی که صورت گرفته در دوران کرونا تجهیزات خوبی دریافت کردیم که استان را از تجهیزات سایر استان‌ها بی نیاز کرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.