رئیس هیات ورزش همگانی استان کرمانشاه از کسب جایگاه دوم در پویش ایران تندرست خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، نریمان رحمانی رئیس هیات ورزش همگانی استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری پویش طی مدت ۱۰ روز، گفت : پویش ایران تندرست با مشارکت ۳۱ استان و سه منطقه آزاد در قالب موضوعات مختلفی برگزار شد.

او هدف از برگزاری این پویش را آگاهی‌بخشی جامعه نسبت به مشکلات کم تحرکی، فواید ورزش و حساس سازی مسئولان نسبت به ضرورت اهمیت ورزش همگانی در جامعه اعلام کرد.

رئیس هیات ورزش همگانی کرمانشاه افزود: ورزش و کرونا، ورزش و سالمندان، ورزش و کودکان، ورزش و بیماری‌ها، ورزش و زنان، ورزش و معلولان، ورزش در همه جا و ورزش و مشاغل موضوعات پویش ایران تندرست بود.

او ادامه داد: در این پویش هیات‌های ورزش همگانی سراسر کشور با تولید محتوا‌های آموزشی در قالب موضوعات عنوان شده و با بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی مردم را ترغیب به امر ورزش می‌کردند.

رحمانی گفت: در این راستا طی مدت برگزاری این پویش ۱۳۶۱ اثر در قالب‌های تولید محتوا، پوستر، ویدئو، اینفوگرافی، پادکست، بروشور، عکس روز و موشن گرافی از سراسر کشور به فدراسیون ورزش‌های همگانی ارسال شد.

او با اشاره به کاهش میزان تحرک و فعالیت‌های بدنی در میان مردم پس از شیوع بیماری کرونا، افزود: هیات ورزش همگانی در راستای وظیفه ذاتی خود در این شرایط با فعالیت‌ها و برنامه‌های مختلفی اقدام به تشویق و ایجاد انگیزه بین مردم برای ورزش کردن می‌کند، بگونه‌ای که مخاطبان ورزش را به عنوان عامل نشاط و تندرستی خود بدانند.

رئیس هیات ورزش همگانی کرمانشاه به برگزاری تعدادی پویش ورزشی در کرمانشاه طی دو سال گذشته از شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در اکثر این برنامه‌ها مردم کرمانشاه استقبال بسیار خوبی را از خود نشان داده اند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.