سرهنگ نجفی در دیدار با مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: حفظ روحیه ورزشی کارکنان از راهبرد‌های نیروی انتظامی در ماموریت‌ها است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ حسین نجفی،جانشین انتظامی استان ایلام در دیدار با مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام که به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی شکل گرفت اظهار داشت: ماموریت‌های نیروی انتظامی رابطه مستقیم با آمادگی جسمانی کارکنان و امر مهم ورزش دارند، از این رو نیروی انتظامی به مقوله مهم ورزش اهمیت زیادی می‌دهد.

او ضمن تبریک هفته تربیت بدنی به تمامی ورزشکاران ایران اسلامی، افزود: ورزشکاران غیور کشورمان در رشته‌ها مختلف با درخشش و کسب عناوین قهرمانی مایه افتخار کشور و خوشحالی مردم شده اند.

جانشین انتظامی استان ایلام با بیان اینکه تقویت زیرساخت‌های ورزشی از ضروریات در نیروی انتظامی است، ادامه داد: مقوله مهم ورزش در بین کارکنان نیروی انتظامی در جایگاه ویژه‌ای قرار دارد چرا که آمادگی جسمانی در انجام ماموریت‌های پلیسی تاثیر بسزایی دارد.

او تصریح کرد: انتظامی استان ایلام در راستای تقویت بنیه ورزشی کارکنان با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در هفته ۳ نوبت ورزش صبحگاهی و یک نوبت کوه پیمایی برای کارکنان برگزار می‌کند.

سرهنگ نجفی خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های ورزشی موجود در انتظامی استان ایلام نشان از زنده بودن روحیه ورزشی در بین مسئولان و کارکنان انتظامی استان را دارد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.