به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حافظ قشلاقی، رئیس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری اردبیل گفت: پروندههای تخلفاتی در کمیته انضباطی مورد رسیدگی قرار گرفته و تصمیمات لازم در این زمینه گرفته میشود که شامل اعمال جرایم برای رانندگان تا توقیف تاکسی متخلفان و حتی سلب امتیاز از آنهاست.
او افزود: در طول ۶ ماهه نخست امسال ۱۷۵ مورد شکایت مردمی گزارش شده که در کمترین زمان ممکن رسیدگی و اعمال قانون شده اند.
رئیس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری اردبیل بیان کرد: ۲۹ مورد از تاکسیهای متخلف به پارکینگ هدایت شده و کمیته انظباطی در مورد این رانندگان تصمیمات لازم را اتخاذ کرده است.
قشلاقی با بیان اینکه ۱۲ اکیپ بازرسی در سطح شهر در حال گشت و کنترل ناوگان عمومی هستند افزود: در حال حاضر ۳ هزارو ۵۸۷ دستگاه تاکسی در سطح شهر تردد دارند که با نظارت بازرسین سازمان و همکاری نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی تمام تلاشمان را میکنیم تا خدمات مطلوب و شایستهای را به همشریان ارئه دهیم.
او اظهار داشت: شهروندان گرامی در صورت مشاهده تخلفهایی از جمله امتناع از حمل مسافر بدون عذر موجه، عدم رعایت شئون اسلامی و اجتماعی (بهداشت فردی، وضعیت ظاهری، شیوه نامههای بهداشتی بیماری کرونا) مطابق با قوانین و مقررات جامعه اسلامی، عدم رعایت نرخهای مصوب و عدم نصب کارت شناسایی راننده داخل خودرو و سایر تخلفات را میتوانند به بازرسین مستقر در سطح شهر و یا تماس با شماره تلفن ۳۳۸۱۸۱۸۰ گزارش دهند تا در کمترین زمان مورد رسیدگی قرار بگیرد.
انتهای پیام/ح