شهید مکرمی پاسدار جوان و تازه شهید خمین در وصیت نامه اش از رؤیای صادقه گفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،پاسدار شهید محمد مهدی مکرمی پاسدار جوان و تازه شهید خمین که روز یک شنبه شهید شد و امروز سه شنبه ساعت ۹ صبح با حضور پرشور مردم خمین تشییع شد در وصیت نامه اش از رؤیای صادقه و خواب شهادت گفته است.

بخشی از وصیت نامه پاسدار شهید محمد مهدی مکرمی به شرح زیر است:

«از ابتدا بگویم که یک خواب شهادت دیده ام که به رؤیای صادق شبیه بود و دلیل نوشتن این وصیت نامه همین است، این خواب را مدت‌ها پیش دیدم و فکر کنم باز تکرار شد... اگر بتوانیم و اگر قبول کنند اسم خادالحسین داشته باشیم این لباس را به لباس امام حسین (ع) شبیه می‌دانم و خراب کردن، فساد، غیبت و تهمت در این لباس را به شدت بد می‌دانم، چون علاوه بر گناه و ناراحتی خداوند، به این لباس و جایگاه شهدا بی احترامی می‌شود.

خدا کند پُستمان، پَستمان نکند! خدا کند که پاک بشوم، پاک هم بمانم و پاک شهید شوم؛ میدانم خیلی از شهادت حرف می‌زنم شهادت لیاقت می‌خواهد، ولی می‌دانم خداوندی که سوره هایش با رحمان و رحیم شروع می‌شود اگر بخواهد گناهان ما را نمی‌بیند و می‌بخشد و شهید میکند به حق پیامبران و امامان مخصوصا پنج تن آل عبا (ع).»

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
خوش به سعادتت ،التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام من تازه فیلم شهادت شهید رو دیدم. و همین اثبات میکنه که شهدا زنده اند . خوشابحالت آقا مهدی عزیز واقعا شهادت برازنده شماست. واقعا شهادت هنر مردان خداست. مارو هم که سراپا قرق ایراد و گناه هستیم رو شفاعت کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۶ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
با سلام. ای کاش من هم......روحت شاد اخوی خوشا بحالت. کاری از دستم برنمیاید فقط وفقط التماس دعا دارم موقعی که قیامت برپا می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۲۵ فروردين ۱۴۰۱
عزیز دل صاحب آلزمان شرمنده ایم. دعا کنیدشهید دعا کن سالم و پاک وبا غیرت زندگی کنیم
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۷:۳۸ ۲۹ بهمن ۱۴۰۰
اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل الفرجهم. کاش ما هم بیدار شویم از خود را به خواب زدن و بتوانیم در مسابقه رسیدن به خدا و اهل بیت علیهم السلام شرکت کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۰۲ بهمن ۱۴۰۰
خدایش بیامرزاد و در اعلی علیین با اولیای طاهرینش محشور گرداند و ما را مشمول شفاعت شهیدان بگرداند
Iran (Islamic Republic of)
دهقان
۲۳:۵۰ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
خداوندا بحق این خونها از سر تقصیراتمون بگذر وماشرمنده شهدا نباشیم