شما می‌توانید آخرین اخبار ورزشی را هر روز در پادکست باشگاه خبرنگاران جوان بشنوید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید هر روز در پادکست ورزشی، آخرین عناوین اخبار ورزشی را با ما بخوانید و بشنوید.

براساس تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان، تیم‌ پرسپولیس با کسب ۱۶۱۳ امتیاز در جایگاه نود و نهم جهان و اول ایران ایستاد. استقلال هم با ۱۵۲۶ امتیاز در رتبه ۲۳۶ جهان و دوم ایران قرار گرفت.

رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان در فصل بیست و یکم، امروز سه شنبه با برگزاری ۴ دیدار آغاز می شود. استقلال فردا و پرسپولیس جمعه به مصاف حریفان خود می روند.

قرارداد فرهاد مجیدی به صورت رسمی به مدت ۳ سال با باشگاه استقلال تمدید شد.

علی خسروی، کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت: قیمت خرید هر دستگاه کمک داور ویدیویی ۹۰ میلیارد تومان است و فکر نمی‌کنم باشگاه‌های ایرانی توان خرید این سیستم را داشته باشند. فدراسیون فوتبال هم نمی‌تواند برای همه ورزشگاه‌ها این سیستم را خریداری کند.

هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا، امشب با برگزاری ۸ بازی آغاز می شود. در مهمترین دیدار پورتو و میلان به مصاف هم می روند. مهدی طارمی برای تیم پورتو بازی می‌کند.

کمیته اخلاق و انضباطی اتحادیه فوتبال اروپا، تیم ملی انگلیس را به دلیل رفتار خشونت آمیز هوادارانش در دیدار فینال رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ که تابستان امسال برگزار شد، با محرومیت و جریمه نقدی مجازات کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار