دبیر از برگزاری مسابقات کشتی نوجوانان در بهمن امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی در مراسم استخدام مدال آوران کشتی اسلو به عنوان معلم ورزش با اشاره به اینکه در ایام کرونا برای تمرینات کشتی تمهیدات و اهتمام ویژه‌ای داشتیم، اظهار کرد: البته انتظار داشتیم در این ایام آموزش و پرورش همکاری بیشتر و توجه ویژه‌ای به کشتی داشته باشد که گویا به دلیل مسائل مالی امکان پذیر نبود.

او ادامه داد: بسیاری از برنامه‌هایی که در تفاهم نامه مشترک با آموزش و پرورش داشتیم، اجرایی نشد و حتی در تیم زیر ١۵ سال، اعزام دانش‌آموزان نداشتیم.

رئیس فدراسیون کشتی بیان کرد: کشتی ورزشی ملی و مذهبی بوده و وارداتی نیست بنابراین خرج کردن برای آن هزینه نیست. بیش از یک میلیون و ۵٠٠ هزار جمعیت فعال کشتی‌گیر داشتیم که کرونا این جمعیت را به ٣٠ هزار نفر کاهش داده است.

دبیر تصریح کرد: مسابقات نوجوانان را در روز‌های آتی داریم و معلوم نیست آموزش و پرورش با ما همکاری می‌کنند یا خیر.

او با اشاره به اینکه همچنان برای پیشرفت کشتی کشور، دست نیاز به سمت آموزش و پرورش دراز می‌کنیم، گفت: اعتقاد دارم که اگر آموزش و پرورش به ما کمک بیشتری کند، موفق می‌شویم.

رئیس فدراسیون کشتی همچنین از برگزاری مسابقات کشتی نوجوانان طی بهمن امسال خبر داد.

علت برگزار نشدن مسابقات کشتی نوجوانان

در ادامه مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش با اشاره به علت برگزار نشدن مسابقات کشتی نوجوانان طی دوران کرونا گفت که منابع اعتباری و شرایط لازم را در نظر گرفته بودیم، اما این دوره از مسابقات در اسفند ٩٨ با ورود کرونا به کشور مقارن شد که متاسفانه منجر به لغو آن شد.

حمیدی بیان کرد: با توجه به شرایط کنونی و صدور مجوز سعی داریم تا مسابقات امسال، اواخر بهمن یا اوایل اسفند برگزار شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار