احداث ۳ خوابگاه دانشجویی با اعتبار ۱۳۰ میلیارد تومان توسط بنیاد ۱۵ خرداد

مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد گفت: سه خوابگاه دانشجویی در سه استان کشور با اعتبار ۱۳۰ میلیارد تومان احداث شد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علیان زادگان مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد در مراسم آیین افتتاح و بهره برداری از ۳ خوابگاه دانشجویی در ۳ استان کشور که با حضور وزیر علوم و معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام برگزار شد،گفت: در راستای تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر عملیات‌های احداث خوابگاه دانشجویی که از سال ۹۵ شروع شده، ما امروز سه خوابگاه دانشجویی برای دختران در استان‌های ارومیه، سنندج و علوم پزشکی سمنان افتتاح می‌کنیم.

علیان زادگان گفت: در این پروژه که با همکاری وزارت بهداشت و علوم شکل گرفته قرار است ۱۴ خوابگاه دانشجویی در ۱۱ استان کشور راه اندازی کنیم. بنیاد ۱۵ خرداد در گذشته دو خوابگاه افتتاح کرده و امیدواریم تا پایان امسال یا بهار سال آینده این پروژه را به پایان برسانیم.

او ادامه داد: برای پروژه که ۱۳۰ میلیارد هزینه در نظر گرفته ایم و طبق قرار داد باید ۸ خوابگاه تحویل وزارت علوم و ۶ خوابگاه تحویل وزارت بهداشت بدهیم که ظرفیت دانشجویانی که تحت پوشش قرار می‌گیرند حدود ۳ هزار و ۱۰۰ نفر است.

او در پایان گفت: این خوابگاه‌ها از نظر سازه و تجهیزات جزو مدرن‌ترین‌ها هستند و از سطح رفاهی کاملا خوبی برخوردارند تا آینده سازان این کشور در آرامش کامل مشغول تحصیل خود باشند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار