رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بنیاد شهید با شرکت هایی که در زمینه خدمات و محصولات توانبخشی فعالیت دارند، قرار داد می‌بندد.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جامعه هدف یعنی جانبازان در ایران نیازمند خدمات توان بخشی بسیاری است. 

او افزود: سن و سال جانبازان در کشور در این نسل زیاد شده است و توجه به فناوری‌های توانبخشی در کشور باید بیشتر از این‌ها شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: تا امروز محصولات و خدمات توانبخشی از طریق واردات در کشور تامین می‌شده اما با پیشرفتی که شرکت‌های داخلی داشته‌اند، قطعا نیاز به واردات از بین می‌رود.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: در پدیده ساخت ویلچر و دیگر خدمات برای جانبازان در کشور پیشرفت قابل توجهی داشته اما هنوز راه‌های نرفته زیادی وجود دارد که شرکت‌های ایرانی باید طی کنند.

او تصریح کرد: بنیاد شهید به این محصولات و خدمات نیاز دارد و خوشحال هستیم که از این پس می‌توانیم از طریق توان داخل این نیاز خود را بر طرف کنیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: بنیاد همچنین با شرکت‌هایی که در زمینه توانبخشی بتوانند نیاز داخل را تامین و از خروج ارز جلوگیری کنند، قرارداد می‌بندد و محصولات آن‌ها به طور مستقیم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قاضی زاده هاشمی ابراز کرد: این قرارداد‌ها می‌تواند هم در قالب شتاب دهنده و هم در قالب سرمایه گذار باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار