آخوندی گفت: هدف اصلی شورای شهر ششم و مدیریت شهری، خدمت خالصانه و بی منت به مردمی است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،محمد آخوندی عضو شورای شهر تهران در هفدهمین جلسه شورا در تذکر پیش از دستور خود اظهار کرد: هدف اصلی شورای شهر ششم و مدیریت شهری، خدمت خالصانه و بی منت به مردمی است و از عملکرد سیاسی دوره قبل ناراضی هستند و از این دوره انتظار کار دارند.

وی ادامه داد: متاسفانه شاهد هستیم که برخی از معدود رسانه‌هایی که اهداف خاص و سیاسی دارند، اقدام به نشر اخبار کذبی می‌کنند که هدفشان هم مشخص است، در پایان مدیریت شهری گذشته برای خط خط خطی کردن یک کاغذ به اسم طرح و… چند صد میلیون پرداخته شده، احتمالا این پول‌ها را نگه داشتند که در این زمان با چنین هدفی هزینه کنند.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: متاسفانه خبر‌هایی در مورد ایجاد حاشیه و درگیری در جلسات منتشر شد که تمام دوستان می‌دانند این خبر دروغ است، نظر کارشناسی در جلسات هم اندیشی وجود دارد، اما به معنی اختلاف و درگیری نیست همچنین منشا انتشار این اخبار مشخص است.

آخوندی گفت: در مورد انتصابات هم ممکن است نظران متفاوتی وجود داشته باشد، اما شورا فردی را به عنوان شهردار انتخاب کرده تا ده‌ها حکم صادر کند قرار نیست آقای زاکانی برای هر حکم با تک تک اعضای شورا مذاکره کند.

وی گفت: من فکر می‌کنم فردی از اعضای شورا به فکر سهم خواهی نبوده و نیست و خبر‌هایی که منتشر می‌شوند با اهداف خاصی است و تذکر بنده امروز رسانه‌ای است، زیرا مردم باید واقعیت‌ها را بدانند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار