عضو شورای شهر شیراز گفت: خریداران پروژه‌های اوراق مشارکت و سایر املاک شهرداری در صورت تمایل از ۲۰ درصد امتیاز واگذاری کارت اوراق بستانکاری بهره مند می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ابراهیم حسینی رئیس کمیسیون برنامه، بودجه، امور حقوقی و املاک شورای شهر شیراز گفت: بهره مندی خریداران واحد‌های پروژه‌های اوراق مشارکت و سایر املاک شهرداری از امتیاز ۲۰ درصدی کارت اوراق بستانکاری برای ترغیب فعالان و متقاضیان بخش املاک و ساختمان و نیز تسویه بدهی‌های شهرداری اجرایی می‌شود.

او افزود: پیمانکاران شهرداری که مبلغ مطالبات آن‌ها ۵ میلیارد ریال و یا بالاتر بوده و مطالبات آن‌ها تا تاریخ ۳۰ آذرماه سال گذشته قطعی شده است، می‌توانند از مزایای این مصوبه استفاده کنند.

حسینی ادامه داد: همچنین مالکین املاک مورد مسیر در طرح‌های عمرانی شهرداری با اولویت املاک مورد مسیر بزرگراه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و محدوده شهرداری بافت تاریخی، بدون نیاز به شرکت در مزایده عمومی از مشمولین این مصوبه هستند.

او بیان کرد: اعتبار این اوراق از زمان صدور، ۴ سال شمسی بوده و پرداخت به شهرداری از طریق این کارت به منزله پرداخت نقدی و از تمام مزایای پرداخت نقدی زمان استفاد از کارت، برخوردار است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار