اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره برخی امورات این باشگاه تصمیماتی را اتخاذ کردند.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال دوشنبه شب با حضور تمامی اعضا در ساختمان این باشگاه برگزار شد و در این جلسه پیشنهاداتی در حوزه فرهنگ و فعالیت‌های فرهنگی در باشگاه استقلال از سوی عبداللهی و افضلی اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال ارائه شد، مصطفی آجرلو مدیرعامل باشگاه استقلال نیز در این جلسه گزارشی را در خصوص فسخ قرارداد با کارگزار قبلی  و همچنین گزارشی از قرارداد با کارگزار جدید باشگاه استقلال ارائه داد.

 در این جلسه مقرر شد تا بخش اول از قرارداد بازیکنان استقلال در این هفته پرداخت شود. آجرلو در این جلسه چارت جدید باشگاه استقلال را ارائه کرد و اعضا هیئت مدیره در این خصوص با یکدیگر به تبادل نظر پرداختند. پیشنهاداتی از سوی افضلی جهت هوشمندسازی سیستم اداری باشگاه استقلال در این جلسه ارائه شد.

مصطفی آجرلو در این جلسه در خصوص دیدارش با مدیران ادوار گذشته باشگاه استقلال توضیحاتی ارائه داد و عنوان کرد که این جلسات قرار است به صورت چرخشی و در آینده مجددا برگزار شود.

از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه موضوع کارکنان اداری و مالی باشگاه استقلال بود که اعضا در این خصوص با یکدیگر تبادل نظر کردند.

تعامل و پیشکسوتان باشگاه استقلال از مهمترین مواردی بود که در این جلسه مطرح شد و بر همین اساس مدیرعامل باشگاه استقلال جلسه‌ای را با پیشکسوتان این باشگاه برگزار خواهد کرد.

مدیرعامل استقلال در این جلسه گزارشی از انتخاب ورزشگاه آرارات تهران جهت برگزاری تمرینات تیم فوتبال استقلال ارائه کرد و از مسئولان این باشگاه تقدیر و تشکر کرد.

محمد مومنی نیز در بخشی از این جلسه پیشنهاداتی جهت درآمدزایی باشگاه استقلال را به اعضا ارائه کرد.

پرویز مظلومی در این جلسه در خصوص تیم بزرگسالان استقلال صحبت کرد و از لزوم تهیه امکانات و پشتیبانی جدی برای تیم بزرگسالان سخن گفت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.