سرهنگ بیگی گفت: تولید امنیت یک مقوله تک بعدی نیست بلکه نیازمند مشارکت همگان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ محمدزمان بیگی فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر در دیدار با رئیس شورای نگهبان شهرستان ، گفت: امنیت پایه و اساس تمام فعالیت‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و غیره می‌باشد و هر فردی برای ادامه زندگی نیازمند داشتن امنیت مطلوب است.

او اظهار کرد: ما به عنوان خادم مردم، افتخارمان این است که تا پای جان برای امنیت میهن اسلامی و فراهم کردن محیطی امن و سالم برای شهروندان تلاش کنیم.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر با بیان اینکه همه در تولید امنیت سهیم هستیم، افزود: تولید امنیت یک مقوله تک بعدی نیست بلکه نیازمند مشارکت همگان است.

در ادامه رئیس دفتر شورای نگهبان و نظارت بر انتخابات شهرستان گفت: تلاش و همت پلیس در تامین جامعه و توسعه امنیت فردی و اجتماعی و مبارزه با مجرمان ستودنی است.

جبار خدایاری با بیان اینکه در سال‌های اخیر شاهد همراهی بسیار مطلوب و موثر انتظامی شهرستان در سطوح مختلف با دفتر نظارت بر انتخابات شورای نگهبان بوده ایم بر تقویت این تعامل تاکید کرد و ادامه داد: امنیت یک محصول جمعی است و همه سازمان‌ها و نهادها بایستی کمک کار پلیس در تامین امنیت باشند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.