دبیرکل انصارالله یمن اعلام کرد جهاد در مقابل ائتلاف متجاوز و حامیان آن تا زمانی که محاصره رفع شود و تجاوز پایان یابد ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، «عبدالملک بدرالدین الحوثی» دبیرکل انصارالله یمن در سخنرانی به مناسبت ولادت پیامبر بزرگ اسلام در ویدئو کنفرانسی خطاب به مردم این کشور گفت: مردم عزیز ما این مناسبت را در پاسخ به همه تلاش‌های شیطانی که برای جدایی مردم ما از پیامبر نجیب انجام می‌شود، جشن می‌گیرند.

او در ادامه افزود: ما بر موضع اصولی خود در قبال مسائل امت (اسلام) که مهمترین آن‌ها مسئله فلسطین و همراهی با مردم آن است با قاطعیت تاکید می‌کنیم. من تاکید می‌کنم که ما بخشی از معادله اعلام شده توسط «سید نصرالله» (دبیرکل حزب‌الله لبنان) هستیم که گفته بود خطر برای قدس به معنای جنگ منطقه‌ای است.

دبیرکل انصارالله اضافه کرد: ما تایید می‌کنیم که هدف ما از دستیابی به آزادی و استقلال بر اساس هویت ایمانی ما که یک هدف مقدس داراست و بر اساس اصل توحید ما به خدا و کفر به طاغوت، بنا شده است. من از مردم عزیزمان می‌خواهم که به تلاش خود برای مقابله با تجاوز وحشیانه آمریکا و عربستان ادامه دهند.

الحوثی در پایان نیز اعلام کرد جهاد و مقابله با ائتلاف متجاوز به سرکردگی عربستان و حامیان آنان تا پایان تجاوز و اشغالگری، رفع محاصره و رسیدگی به پرونده‌های جنگ ادامه خواهد یافت.

روز گذشته یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح ارتش یمن در کنفرانسی مطبوعاتی اعلام کرد حدود ۳۲۰۰ کیلومتر مربع از خاک استان‌های مأرب و شبوه را آزاد کردند و در دور جدید «ربیع النصر» توانستند بسیاری از مزدوران ائتلاف از جمله عناصر تروریستی داعش و القاعده را به هلاکت برسانند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار