سردار القاصی مهر گفت: انتقال زندان مرکزی ایلام از مهم‌ترین اقدامات ارزشمند مدیریتی است که با هدف رعایت حقوق شهروندی و ارتقای امنیت جامعه شکل گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در بازدید از زندان مرکزی ایلام گفت: امکانات و اقدامات کنونی زندان ایلام منطبق با اصول زندانبانی اسلامی است و جای بسی خرسندی است که کارکنان و مسئولان زندان استان دغدغه حل مشکلات زندان و خانواده آنان را دارند.

او ادامه داد: اقدامات حمایتی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی و توانمندسازی خانواده‌های زندانیان نیازمند نیز قابل تقدیر است.

او ادامه داد: حضور ما در این مکان به جهت اطلاع از مسائل و امور مددجویان است و تذکری برای خودمان که چه وظیفه‌ای در قبال آن‌ها داریم.

او در ادامه با سربازان وظیفه زندان مرکزی نیز دیدار کرد و خطاب به سربازان وظیفه گفت: بخش بزرگی از اقدامات تامینی و تربیتی بر عهده شماست و می‌بایست با دقت و هوشیاری کامل در انجام خدمت مقدس سربازی، دست یارای زندانبانان زحمت کش باشید.

او ضمن حضور در کلاس محفل انس با قرآن زندانیان از قسمت‌های مختلف زندان از جمله بند‌ها و سالن ورزشی و غیره بازدید ، و در جهت تهیه کفش و ملزومات ورزشی مددجویان قول مساعد داد.

 در پایان این بازدید سردار القاصی مهر از تلاش‌های شبانه روزی مدیر کل زندان‌های استان تقدیر کرد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.