مدیر کل راه و شهرسازی فارس:

بزرگراه جهرم-لار در چندین قطعه در حال احداث است

مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس گفت: قسمت اعظم بزرگراه شیراز-جهرم-لار-بندرعباس زیر بار ترافیک رفته و مابقی مسیر در چندین قطعه در حال احداث به صورت بزرگراه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، جعفر زاهدی مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس گفت: یکی از محور‌های شریانی و پرترافیک استان که بندرعباس را به استان فارس و کشور از طریق بزرگراه متصل می‌کند بزرگراه شیراز، جهرم-لار-بندرعباس است.

او در خصوص قسمت‌هایی که از این محور به صورت بزرگراه در حال استفاده است، گفت: طول مسیر شیراز-جهرم ۱۶۰ کیلومتر است که به صورت بزرگراه زیر بار ترافیک قرار گرفته است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس افزود: از جهرم به سمت لار ۵۳ کیلومتر آن در حوزه راه و شهرسازی استان فارس می‌باشد که ۱۲ کیلومتر آن به بهره برداری رسیده و زیر بار ترافیک رفته است.

او اضافه کرد: ۴۱ کیلومتر آن در چندین قطعه در دست اجراست که درصد پیشرفت این ۴۱ کیلومتر بیش از ۴۰ درصد است که امیدواریم در سال ۱۴۰۱ شاهد اتمام این پروژه و پس از آن بهره برداری از تمامی مسیر بزرگراه شیراز-جهرم – لار –بندرعباس باشیم.

زاهدی در پایان به اعتبار مورد نیاز برای مسیر باقی مانده اشاره کرد و گفت: ۱۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ۴۱ کیلومتر باقی مانده در حوزه راه و شهرسازی فارس نیاز است که امیدواریم به زودی تامین این اعتبار محقق شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار